Ervaring dvd-kit dreambox 7000

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
214
Punten
63
Leeftijd
57
Is er al iemand die ervaring heeft met de dvd-kit voor de dreambox 7000?

Het lijkt me perfect (weer een apparaat minder in die tv kast)
Ik ben alleen bang voor de voeding en de kwaliteit van het geluid?!

Kan iemand hier al iets over vertellen?

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zo weinig ervaring mee heb dat ik niet eens weet waar jij het over hebt, maar ik wil wel graag weten wat jij bedoelt.

denk dat het vragen is om problemen.

en zonde van je geld.

sucess met je keuze

Er is sinds kort een dvd-kit beschikbaar hiermee kan je in je dreambox een dvdspeler bouwen.

Het lijk me wel wat want dan ruimt het weer wat op in de tv-kast. Maar ik denk dat de dreambox te warm wordt en dat het geluid niet helemaal je van het is (misschien nog een voedingsprobleem)

Vandaar.

;)
Nr.10

Nummer10 zei:
Er is sinds kort een dvd-kit beschikbaar hiermee kan je in je dreambox een dvdspeler bouwen.

Het lijk me wel wat want dan ruimt het weer wat op in de tv-kast. Maar ik denk dat de dreambox te warm wordt en dat het geluid niet helemaal je van het is (misschien nog een voedingsprobleem)

Vandaar.

;)
Nr.10

doe dat niet in. een 7000] de voeding ken het niet aan.
de 7020 is er beter voor.
wacht toch op de 8000

Daar ben ik idd ook bang voor.

Maar er zijn misschien mensen die dit hebben gekocht en er ervaring mee hebben.

;)
Nr.10

Als je toch zo rigoreus aan het verbouwen gaat, waarom plaats je dan niet meteen een apparte pc voeding voor die dvd unit.
De stekers passen gewoon en zo'n voeding kost een euro of 19.
Probleem is wel dat dat niet in de dreambox gaat passen, maar ja, dan leg je hem er gewoon achter.
Als je iets meer wilt investeren koop je een stille voeding, b.v. een Forton FSP300 Zen voor 99 euro, daar zit geen fan in, en is dus heeeeeeeel stil.

op de computerbeurs hadden ze een zetje om een gewone IdI schijf even aan de computer te hangen, bestaande uit een usb naar IdI kabel en een schakelende voeding met een harddisk stroomconnector voor 25 euro, deze zou dus heel mooi bruikbaar zijn voor jou project.
ik heb ook nog even geprobeerd om een harddisc met dit setje aan te sluiten op de usb van de dreambox maar die zag hem helaas niet.

gr blokker

Ik heb nu een andere site gevonden. Deze leveren een stroomkabeltje mee met adapter.

Anders kan je idd een voeding apart neerleggen.

Maar nogmaals ik ben gewoon benieuwd of het werkt en of er iemand is met ervaring want zoals ik op wat foto's heb gezien zit er in de 8000 een standaart dvd speler.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan