euries

luca

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
72
Het is hem weer gelukt , ik heb maar 500 van die pleuries meer staan op de bank , dus mijn 5800 pleuries zijn zo maar weg zonder enige verwittiging maar BT heeft wel zijn eigen collectebus goed aangezuiverd zoals ik zie .

hierbij is dit mijn laatste post op dit board :gun:

LoL.:biggrin:

Zie de andere thread, ik was zo slim om mijn fun-euri van de bank te halen en daarna weer er op te zetten na de wijziging.

Je kunt altijd nog proberen over de 800.000 fun-euri in de loterij te winnen.:tong:

kijk eens naar mijn saldo , ik ben nml gokverslaafd geworden :biggrin:

Hahaha, ja gokken is leuk he. Zin in een potje pokeren?

Ik zal even een aanpassing in je saldo maken voor bewezen diensten.:)

Zal ons ook wel snel gaan verlaten, als je steeds de jackpot krijgt uitgekeerd is hij zo binnen en gaat hij vast met een stel bosnifmen op een onbekend eiland zitten.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

Valt wel mee hoor, als er weinig mensen spelen zit er ook maar weinig in de jackpot, als ie zelf veel speelt, vult ie ook de Jackpot zelf.:biggrin:

En op zijn ze weer... :biggrin:

Gokverslaafde! Vraag maar een lening aan net als Luca.:biggrin:

Hoi BT.

Is er weer een ram-kraak geweest op onze bank?

Ik had op de bank 0,66 fun-euri cent (gelukkig niet veel:biggrin:), maar ze zijn weg volgens mij.

Wat ik vreemd vind is dat er in blauwe tekst achter mijn fun euri's het woord "check" staat

Ik vind het allemaal niet zo erg hoor, maar ik snap er niks van.

Groetjes,

Bones.

Geen ram kraak op de bank geweest nee. De euri staan nog op de bank gewoon.

Maar vannacht is een security update van de forum software geweest. vBulletin heeft nu een veiligheidscode in vbulletin ingevoerd, hierdoor werken bepaalde mods niet zoals het zou moeten zijn.

Het blijkt dus nu dat het credits systeem daar eentje van is, danwel dat de template edits iets aangepast moeten worden. Er staat overigens nog steeds 66 cent op je bankrekening.:)

Bedankt voor het aangeven van dit foutje, dan kunnen we het corrigeren.

Graag gedaan.

Groetjes,

Bones.

De weergave van het banksaldo is weer gefixed.:)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan