eurocardsharing site uit de lucht?

Hoi Nicos, welkom op Satellite Fun.

Ik heb je bericht even hier naartoe verplaatst want het heeft onvoldoende nieuwswaarde momenteel om het in de Nieuws sectie te zetten.

Eurocardsharing is al minstens een week niet bereikbaar. Er is geen bericht van hun op Twitter noch op Hyves.

Het zou dus kunnen zijn dat ze uit de lucht gehaald zijn, kan echter ook zijn dat ze weer eens van server verhuizen, dat duurde verleden keer ook al zo lang. Het blijft dus afwachten tot ze weer verschijnen of dat er informatie uit interne bron komt.

@BT Volgens mij zijn ze al veel langer dan een week uit de lucht....het zou me niets verbazen als we ECS als afgeschreven kunnen beschouwen.

Ik vind het alleen niet netjes van ze dat ze niet via via een berichtje geven waar ze gebleven zijn.

Ja maakt me niet wijs dat het onmogelijk is om ergens een berichtje te droppen.

@Wing39, ze zijn offline van eind mei, dus het zal iets langer zijn dan een week. Kort daarvoor waren ze ook offline maar dat was maar een paar dagen. Toen waren ze weer effe terug en daarna weg.

Het is zeker niet onmogelijk om ergens een berichtje achter te laten. Goede kans dat de eigenaren daar weinig zin in hebben als ze gepakt zijn. Er zal vast wel nieuws opduiken op een gegeven moment. Het zou me echter totaal niet verbazen als ze uit de lucht gehaald zijn. De opzet van het forum was immers vooral door de naam wel erg duidelijk.

Vreemd, maar we wachten rustig af. Zijn er overigens goede alternatieven?

Ja maar wij hebben regels die ons verbieden te linken naar sites met illegale content.

Ze zijn echter eenvoudig te vinden, een goed voorbeeld is bijv. de momenteel meest gebruikte emulator CCcam.... daar is ook een forum van... combineer dat, gebruik Google en je hebt zo weer een forum gevonden.;)

Ik lees net op een forum dat ze al vijf weken last hebben van een DDOS attack en dat ze het proberen op te lossen

Giel

Nou dan weten we dat ook weer. Dat is inderdaad ook waar ze de vorige keer voor offline zijn gegaan en de zaak naar een andere server hebben verplaatst.

Maar het blijft wel vreemd want het is bijv. een kleine moeite iets op Twitter ofzo te laten weten voor je gebruikers.

hebben jullie het over cardsharing? euro is europees en extern, daar mag toch niet over gesproken worden staat iets over in de huisregels???

maar ik lees vele topics die er over gaan.hoe zit het nou mag het nou wel of niet?

Als het over cardsharing in huiselijke kring is mag er hier over gepraat worden de rest is taboe.

Dus je kaart delen van de huiskamer naar de slaapkamer of zoiets.

hmm wat heeft dat voor nut dan als je een 2de kaart voor een euro kan krijgen bij c.d? dat geeft dan toch hetzelfde effect?maar ze hebben het heel veel over cardsharen en cccam op diverse topics en dan zal niet over intern sharen gaan,toch?ook de administators kletsen mee?? is dat dan niet tegen de huis regels?

en hoe werkt dat intern sharen dan en heb je daar software voor nodig?

Als je meer over sharen wilt weten en wat dit is, kun je beter een nieuwe vraag maken in de betreffende sectie, dan raken we ook niet off-topic.

Bij ons is het zo dat externe cardsharing in elk geval verboden is om te bespreken. Als het om interne cardsharing gaat (kan ook met andere kaarten dan CD) dan mag het wel besproken worden of als we denken dat het om intern gaat. En uiteraard help ik als admin aan zulke postings ook mee en er zijn ook moderators die daar aan meehelpen.

Maar nogmaals, wil je er meer over weten, stel dan even een nieuwe vraag. Deze thread gaat over eurocardsharing als website. En die doen ook illegale activiteiten maar het is niet verboden om de naam hier te noemen, wel om er naar te linken!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan