"Eurosport" terug in A'Dam Friesland en Haarlem.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
739
Punten
113
Leeftijd
59
Geheel onverwacht heeft UPC het besluit genomen om Eurosport met ingang van 1 juli ( Net op tijd voor de Tour De France! ) weer op te nemen in het analoge basispakket.

Dit gebeurt in elk geval in de gemeenten Amsterdam, Haarlem en de provincie Friesland.

De programmaraden van de steden en gebieden reageren verbaasd, maar enthousiast op het besluit van UPC.

In Friesland voerde de programmaraad zelfs een jarenlange juridische strijd over het verwijderen van Eurosport op de kabel in negen Friesche gemeenten.

De terugkeer naar analoog is dus een gevolg van afspraken tussen Eurosport en UPC.
Tot dusver was de sportzender op de genoemde netwerken alleen digitaal te ontvangen.

In een eerder stadium besloot ook UPD ook Discovery Channel in het analoge basispakket in Amsterdam door te geven.

In de hoofdstad zal ook de Frans-Duitse cultuurzender Arte terugkeren op de kabel.

bron: satellitegids

in eindhoven ook weer sinds 3 maanden op de kabel
gr frans

Zij moeten wel want ze verliezen abbo's bij het leven.
Zelfs al wil ik nooit abbonnee zijn van hun, ik kreeg een dikke brief in de bus of ik maar weer in hun ellendige boekhouding op genomen wilde worden.
Al moet ik naar een opwind TV kijken uit een speelgoedwinkel, nooit meer UPC.
Maar waar is de concurentie weer niet goed voor toch.......???

groetjes Parabolica.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan