Even een vraagje.

S

sat4ever

Hay satvrienden.

Zit sport 2 en sport 3 ergens op de sateliet.

Of zit deze alleen op de kabel??

sat4ever.

Als het om anaal digitaal gaat dan hebben we alleen sport 1.

Wel andere providers hebben sport 2 en sport 3 maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld.

tetelaat ;-)

ik wilde dus ook zegen
heb sport 2 ook op de astra 19,2
weet niet of je die bedoeld
11990 fec 3/4 27500

Dan ben je dus niet te laat maar op tijd.:)
Misschien is het die wel wat bedoeld word.

Hay ericr

Hoe heb je deze dan??

Wat is er voor nodig.

sat4ever,

Het gaat over sport 2 en sport 3.

Hoe kan ik deze zien via de astra 19.2 graden.

Wat is er voor nodig?

sat4ever.

Via satelliet heb je alleen maar film1.1 en film 1.2 en sport 1 meer niet.

Alleen digitaal via de kabel krijg je film 1.1,,1.2 en 1.3 en ook nog film 1 + 1 alhoewel film 1.3 hetzelfde uitzend als film 1.1 maar dan steeds een uur later.

Wel krijg je sport1.1 t/m 1.8 maar die zenden alleen maar live engels voetbal uit en de champions leugau wedstrijden uit.

Hallo jack.

sport 2 staat wel in de settings lijst op de astra met de freqentie van hierboven.

sat4ever,

Als je er zo geen beeld op krijgt zul je een Cryptoworks kaart van UPC moeten hebben lijkt me dan.

Of??? ja er zijn meerdere wegen die naar beeld leiden

Klopt, ook dan heb je een Cryptoworks UPC kaart nodig, alleen op een andere plaats.:)
En misschien nog wel andere methodes, maar ik neem aan dat dit de vraag niet was, kan me ook vergissen want de vraag is me nog steeds niet geheel duidelijk.

Ik dacht wel dat hij een beetje te moeilijk voor je was blacktiger.

Tja,jij kunt ook niet alles weten.

sat4ever.

volgens ons is niet duidelijk welke sport 2 en 3 je nu bedoelt. die van canal digitaal of van een andere provider. We nemen aan van canal digitaal, omdat je ook refereert naar de kabel. Maar wie weet zit er ergens ook nog een andere sport 2 (hongarije b.v.) op de kabel.

@Sat4ever: Het is niet zo dat het moeilijk voor me is, het probleem is dat ik niet begrijp wat je nu precies bedoeld met je vraag "hoe kan ik die zien" of hoe dat geinterpreteerd moet worden.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan