En inderdaad het gekat is al langer aan de gang en komt ook iedere keer weer terug, daarom heb ik allang voor mezelf besloten mezelf ook met dit soort draadjes meestal niet meer mee te bemoeien, want ik weet waar het intussen op uit loopt degenen die zich hier op aan gesproken voelen gaan zich hiermee weer op een negatieve manier mee bemoeien.
Ik weet voor mezelf in de tijd dat ik hier mee loop bij wie ik wel en niet moet zijn met mijn vragen, en ondanks dat het er niet veel zijn, doe ik dit niet open en bloot maar vaak via pm, alleen al om de redenen dat er vaak tussen zitten die met soms irritante en nutteloze antwoorden komen waar je niks aan hebt.
Het gebeuren waar het hier eigenlijk over gaat, daar ben ik al helemaal stil in geworden, zelfs via pm, omdat als je dan al iets zegt of vraagt je vaak weer... (vul het zelf maar in)...
Freggeltje leest gewoon op dit gebied heel erg veel mee, probeert ook alles uit, maar als ik niks concreets heb zul je mij ook niet horen, want dan heeft een ander het vaak ook niet.
Waarom reageer ik nou eigenlijk, omdat er maar een paar hier actief met de hobby bezig zijn waar ik de namen niet van hoef te noemen, denk ik, maar door gewoon mee te lezen in hun verhalen, al dan niet cryptisch, kun je toch ontzettend veel opsteken!!!
Pikkie, ik heb het al meer gezegd, laat jezelf door deze leden niet gek maken, lees er over heen, en ga gewoon voor jezelf door waar je mee bezig bent, dat doe ik ook op mijn manier.