Even onder ons...

Status
Niet open voor verdere reacties.

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Aan allemaal wat me een beetje tegenvalt is het gekat op elkaar langzaam begint dat weer terug te komen...

Als iemand iets post wat in principe al is gepost of oud nieuws is wordt deze gelijk afgekat is niet leuk gewoon even zeggen dat dat er al is kan ook op normale wijze..

Geintje maken mag en moet maar laten we het daar bij houden ok afgesproken>>>>

het is inderdaad niet erg leuk dat men hier als nieuweling cq. beginner wordt afgekat, daar is dit board denk ik niet voor bedoeld.
duckboard was altijd bedoelt voor iedereen zowel voor gevorderden als beginners.

LATEN WE HET ZO HOUDEN

Als ervaren gebruiker van Duck kun je iemand de weg wijzen door als antwoord gewoon de link naar deze thread plaatsen.
Iedereen weer tevreden.
Grt. Jacob.

zo is het ook gegaan met het wiel en zie .....................

succes

Ben het met een ieder eens.

En inderdaad het gekat is al langer aan de gang en komt ook iedere keer weer terug, daarom heb ik allang voor mezelf besloten mezelf ook met dit soort draadjes meestal niet meer mee te bemoeien, want ik weet waar het intussen op uit loopt degenen die zich hier op aan gesproken voelen gaan zich hiermee weer op een negatieve manier mee bemoeien.

Ik weet voor mezelf in de tijd dat ik hier mee loop bij wie ik wel en niet moet zijn met mijn vragen, en ondanks dat het er niet veel zijn, doe ik dit niet open en bloot maar vaak via pm, alleen al om de redenen dat er vaak tussen zitten die met soms irritante en nutteloze antwoorden komen waar je niks aan hebt.

Het gebeuren waar het hier eigenlijk over gaat, daar ben ik al helemaal stil in geworden, zelfs via pm, omdat als je dan al iets zegt of vraagt je vaak weer... (vul het zelf maar in)...

Freggeltje leest gewoon op dit gebied heel erg veel mee, probeert ook alles uit, maar als ik niks concreets heb zul je mij ook niet horen, want dan heeft een ander het vaak ook niet.

Waarom reageer ik nou eigenlijk, omdat er maar een paar hier actief met de hobby bezig zijn waar ik de namen niet van hoef te noemen, denk ik, maar door gewoon mee te lezen in hun verhalen, al dan niet cryptisch, kun je toch ontzettend veel opsteken!!!

Pikkie, ik heb het al meer gezegd, laat jezelf door deze leden niet gek maken, lees er over heen, en ga gewoon voor jezelf door waar je mee bezig bent, dat doe ik ook op mijn manier. :)

Pikkie ik leef met je mee ook ik ervaar regelmatig dat men graag iemand onderuit wil schoppen.

Wat mij ook uitermate irriteert is dat men een topic om zeep helpt door niet actuele replies te posten.

Nog erger is dat men elkaar in een topic gaat begroeten, daar is de starter met een vraag niet bij gebaat en vaak krijgt het topic een vreemde wending.

Als je hier wat van zegt "overigens op een nette manier" dan krijg je hel en verdoemenis over je heen..

Als je om uitleg vraagt zijn ze niet thuis hebben hun PM uitstaan en geen email adres .

Een rake opmerking kan opgefleurd worden met een smiley en is zodoende herkenbaar hoe de reply opgevat kan worden.
Daar heb ik geen enkele moeite mee.

Iedere probeert op zijn manier een steentje bij te dragen, ook al sla je de plank volkomen mis, dat geeft niet, een "normaal " denkend medehobbyist corrigeert je op een nette manier.

Als ik een reaktie krijg van :
Enne ... The Matrix .. F.U. denk ik bij mezelf wat zou dat nu weer betekenen.

F U ?????????misschien wordt er bedoeld F. Y. maar inhoudelijk is dit een puberale reaktie.

Mocht er een ongerief tussen personen zijn dan kan m.i. dat op een volwassen manier eventueel via PM of email dit ongerief uit de wereled geholpen worden.

Schijnbaar denken sommige daar geheel anders over.

Hoop dat dit epos voldoende stof heeft om over na te denken.

Moest dit wel effe kwijt en ben Pikkie uitermate dankbaar dat hij deze Topic "durft" te openen

Thnxs

Kan zijn dat we hebben liggen slapen, mods (waartoe ik ook behoor) lezen wel veel, maar ook niet alles zeker niet de onzintopics.

Van die wat ik lees heb ik niet de indruk gekregen dat mensen afgekat werden of dat dit weer de kop op zou steken.
Als dat zo is moeten we dat maar snel de kop in gaan drukken.
Om over zoiets nu weer een uitgebreide discussie te beginnen leidt ook niet echt verder.

Het is mooi om te zien dat bepaalde gebruikers het wat dat betreft erg met elkaar eens zijn, maar belangrijker is dat bijv. de katters deze goede raad aannemen en er ook iets mee doen.

We zullen er even een extra oogje op werpen.
En mochten jullie ergens iets van zoiets zien, een discussie is dan niet nodig, er zit een knopje onder elke thread om de aandacht van de moderator op een thread te richten.
Elke mod krijgt daar een emailtje over en op die manier kan snel en adequaat er ook iets aan gedaan worden.

Het verzoek is dan ook om van dit knopje gebruik te maken, het helpt en....... niemand buiten de mods weet of iemand nu een mod op een thread gewezen heeft of dat ie het zelf ontdekt heeft, in feite gebeurd het dus anoniem (tenzij je zelf expliciet wilt dat je naam genoemd wordt) en komt dit alleen de kwaliteit van het board ten goede.

Daarom ook dit topic dicht, is al vaak genoeg aan de orde geweest en feitelijk dus ook al achterhaalde informatie.
Behalve dan de info over het mod-knopje, en als dat niet geactiveerd is zal dat zometeen in orde gemaakt worden.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan