even voorstellen

D

dutch65

Hallo forum leden

Ik woon In Canada ,en ben ook enige jaren hier in Canada en USA met piraten satelite bezig ,maar de party is over nu dat Dishnet is over gegaan naar n3 en dat kan nog lang duren voor dat er een crack is .Mijn receiver is een Dreambox 500 er zijn hier receivers te koop HD en meer van dat soort ,maar het forum waar ik lid van ben weet niet wat de toekomst brengt hier in canada,het schijnt dat de n3 niet te hacken is dat is het afwachten .Nu is mijn vraag is het mogelijk om Nederlandse tv hier in Canada te onvangen via satelite?

Als het mogelijk is dat jullie mij wat info kunnen geven dat zal ik zeer op prijs stellen.ik zelf ben niet zo op de hoogte van al die technise handel daar ben ik te oud voor maar mijn zoon weet wel waar het over gaat .hij heeft me ook geleerd om de dreambox te programeren.bij voorbaat mijn dank .

Regards Dutch65

Hoi dutch65, welkom op het Satellite FUN Board !

Ik denk dat je via de satelliet ontvanger niet veel meer Nederlands kunt pakken dan BVN die volgens mij ook in het Dish pakket zit.

Ik heb even gekeken op de betreffende webpagina (klik !).

Daar staat dus dat ze in die regio uitzenden via de AMC-4 satelliet, welke je goed moet kunnen ontvangen met een 80 centimeter schotel.

BVN zendt programma's van de publieke omroepen uit Nederland en België uit, zoals het NOS journaal en Sesamstraat (iets voor je ? ;) ).

Dit zijn de programma's die die omroepen zelf maken, en waarvoor dus geen rechten (= geld) afgedragen hoeft te worden.

Om je een beetje licht aan de horizon te bieden:

Elke code is te kraken.

Dus ook Nagra 3, hoewel het wel steeds moeilijker zal worden.

Dat is ook de reden waarom de systemen met regelmaat vervangen worden voor nieuwere systemen.

Hi mas3.

Bedankt voor je reactie,nee ik wil geen sesamstraat die zijn er genoeg hier kinderprograms,en NOS krijg ik op de pc ,in uitzending gemist,maar het is niet belangrijk dat er geen piraat is op het ogen blik ,het is zomer :cool:en we zijn veel buiten ook in de avonduren.TV kijken doe je in de winter en een beetje variatie op de TV is altijd welcom ,je bent nooit tevreden al heb je beschikking over 500 kanalen .maar het is de game om vrije TV te krijgen via satelite.

Ik wil wel naar jullie Forum blijven kijken , je kan altijd wel wat ervaring op doen.

Nog bedankt dat jullie mij aanvaarde als forum member.:biggrin:

met vriendelijk groet.

F.Schwarz.

Dutch65

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan