Even voorstellen

B

Bieth

Hallo beste allemaal

Ik ben nieuw en hoop dit ik hier welkom ben.

Ik heb eest bijna alle onderwerpen in deze site doorgenomen en besloten mij aan te melden voor The Satellite Fun, omdat ik dit een nuttige site vond.

Ik heb gelijk een vraag: Ik ben de frequentie van ARD ' Das Erste' kwijt.Wie kan mij vertellen wat de nieuwe frequentie van ARD is.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet

Bierh

O ja : Op dit moment heb ik een oude satellite ontvanger

Golden Interstar GI-s805. ben van plan dit te vervangen voor HD ontvanger.

Hoi Biet en welkom op Satellite Fun.

PCJoopie heeft gelijk, Lyngsat is een hele interessante site met frequenties waar je altijd kunt terugvinden wat je zoekt als je een zender kwijt bent.

Echter niet iedereen kan met die lijsten overweg en gezien we hier ook een stukje service bieden kan ik je zeggen dat de ARD op dezelfde frequentie zit als waar ook bijv. Eins Festival en nog een paar anderen aanwezig zijn.

Frequentie 10744 Horizontaal.

Symbolrate 22000 met Fec 5/6.

Mocht je ontvanger met transponders werken dan betreft het hier transponder 51.

Welkom op deze board Bieth,Ga naar http://www.lyngsat.com dan kom je er wel uit.

Groetjes pcjoopie
Hoi beste pcjoopie

Hartelijk dank voor je tip . Het is gelukt.

Vriendelijke groet

Bieth

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 16:52 uur ----------

Hoi Biet en welkom op Satellite Fun.
PCJoopie heeft gelijk, Lyngsat is een hele interessante site met frequenties waar je altijd kunt terugvinden wat je zoekt als je een zender kwijt bent.

Echter niet iedereen kan met die lijsten overweg en gezien we hier ook een stukje service bieden kan ik je zeggen dat de ARD op dezelfde frequentie zit als waar ook bijv. Eins Festival en nog een paar anderen aanwezig zijn.

Frequentie 10744 Horizontaal.

Symbolrate 22000 met Fec 5/6.

Mocht je ontvanger met transponders werken dan betreft het hier transponder 51.
Hoi beste Black Tiger.

Het is gelukt en mijn dank is groot.

met vriendelijke groet

Bieth

Hartstikke mooi, fijn te horen dat het weer werkt!(Y)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan