Explorerscherm?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Nou weet ik het even niet meer....

sinds gisteren is iedere keer als ik op internet zit, en ik open een tweede scherm, dat scherm klein, ongeveer 10 bij 10 cm...

Normaal is dat dan toch het scherm uitrekken met het pijltje onder, boven, links en rechts?

Al zeker 20 keer gedaan, maar het blijft...

Is het weer nodig om een scan te draaien, heb het net een weekje geleden gedaan, tumme toch, je blijft er mee aan de gang.

Freggel,

Heb ook zoiets gehad en heb toen support gehad van Matrix en BT, zie pagina 8, klein window,

Goka

Het vierkantje rechtsboven aanklikken, daarna x ook rechtsboven aanklikken. Hierna internet exploder aanklikken en als het goed is moet hij weer groot zijn.

Suc6,

;)
Nr.10

De grootte van IE is gewijzigd.

Als je internet opent en hij wordt klein weergeven (klein venster) maak je deze weer blijvend groter door: de pagina uit te trekken door deze in de Linkerbovenhoek naar boven te slepen en in d erechteronderhoek naar beneden te slepen. Vervolgens kiezen voor Bestand-sluiten. IE weer openen en hij zou weer moeten openen in een groot venster.

Wat volgens mij wel belangrijk is dat je het venster wat je uitgetrokken hebt om het weer groot te maken WEL als LAATSTE moet sluiten.

Ik heb zojuist enkele tips eruit geplukt, en het gaat weer goed.

Bedankt voor de antwoorden, maar ik zou toch wel eens dolgraag weten wat dit nu precies veroorzaakt?

En anders gebruik je IE Maximizer, die was dacht ik in het door Goka genoemde topic alhier ook al genoemd.:)

De oorzaak van de schermwijziging is meestal een popup van een advertentie software die afgesloten wordt als IE al is afgesloten en dan pas zichtbaar wordt, daar dit echter (de popup) het laatste active browser scherm was blijft dan deze instelling behouden. Ook enkele sat boards laten deze advertentie software achter.

Ab van Dijk

De oplossing hiervoor is firefox.

Geen gezeur meer en het werkt goed.

;)
Nr.10

Originally posted by Nummer10
De oplossing hiervoor is firefox.

Geen gezeur meer en het werkt goed.

;)
Nr.10

Nr. 10, dit ga ik niet onderschrijven, want ik denk, uhhh beter, ik weet wel zeker dat er niet 1 programma is die dit tegen houdt! ;)

Want het begint mij op te vallen dat er weer steeds meer pop-ups doorkomen, het wordt volgens mij weer tijd voor een update van sp2, want ik heb er maanden geen last van gehad, en nu ineens nadat ik vorige week alles weer gescand en opgeruimd heb begint het weer...

Ik zal blij zijn als "vista" er is, dan wordt wellicht XP met rust gelaten. ;)

Originally posted by freggel1

Ik zal blij zijn als "vista" er is, dan wordt wellicht XP met rust gelaten. ;)

Freggel kan je rekenen Nou REKEN er maar niet op.

Wel kan ik onderschrijven wat Nummer 10 vertelde dat je minder last van Spyware hebt en veel minder en dan ook heel veel minder popups zeg maar gewoon niks.

En op bepaalde Site's is Firefox heel handig zoals op de chat bij Huts geen gespring meer van de pagina en nog meer van dat soort dingen.
Maar het is beslist niet de beste browser die er is.

Firefox is ook niet alles omdat bepaalde dingen soms niet werken. Maar voor mij is firefox momenteel het beste.

;)
Nr.10

Kijk, eindelijk eens een realistische opmerking over Firefox. "Firefox is ook niet alles" en dat klopt. Maar voor velen is het inmiddels wel de beste.

Er bestaat geen perfekte browser op dit moment, ze hebben allemaal wel iets, alleen heeft de een minder problemen en lekken dan de ander.
Ik gebruik overigens IE zonder problemen, zonder popups, geen idee waar dat aan ligt, gaat gewoon goed hier. Nja, geen idee... is een groot woord, het zal wel aan de bescherming liggen die geinstalleerd is.;)

Als het aan je zeer goede bescherming ligt bt, dan is het eigenlijk wel erg gesteld met microzoft!
Eerst proberen ze je een OS aan te draaien waarin de web browser ge-integreerd is (welk weer tot processen leidde), en dan blijkt hun constuktie zo lek als een zeef te zijn.
Gevolg: Ze gaan de beveiliging weer te zeer overdoen dat sommige dingen niet meer werken of openen.
En eigenlijk moeten we ook stellen dat naast een lekke browser, we een lek OS hebben! (gezien de vele beveiligings-updates).

Naar mijn smaak werken firefox en netscape met vrijwel geen problemen, en zijn voor iedereen aan te bevelen.
Ik gebruik ze ook alle drie, maar geef toe dat een ieder uit gewenning automatisch IE zal gebruiken.
En dat was het plan van microzoft natuurlijk.

Ieder zijn keuze zullen we dus maar zeggen.

Grtz.

Natuurlijk ieder zijn keuze, maar ik wilde dan ook alleen maar aangeven dat Firefox ook zo zijn problemen heeft en dat het realistisch is om te zeggen dat het "ook niet alles" is.
Hij kan wel beter zijn dan IE dat wil ik ook niet betwijfelen.

Om bijv. een voorbeeld te geven, op een ander forum is middels een img tag een plaatje geplaatst. Deze past niet helemaal in het forumscherm. Met IE heb je onderaan dan een schuifbalk waarmee je iets naar rechts kunt schuiven en kun je het plaatje helemaal zien.
Met Firefox valt gewoon een deel van dat plaatje weg (dat deel wat buiten het scherm terecht zou komen).

Maar op zich is het een hele leuke browser en heeft ook lekken, maar zeker minder dan IE.
Het is net zoals je zegt, er zijn een aantal produkten en ieder zijn eigen keuze. Helaas heeft men niet eerder verboden IE in windows te integreren.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan