Externe harde schijf, gegevens niet zichtbaar

D

dedoele

Jongens,

Ik heb laatst mijn pc opnieuw geinstalleerd, en heb eerst alles wat in mijn pc stond op mijn externe harde schijf gezet, bij de instellingen van partities heb ik eerst de partitities die in mijn interne harde schijf staan gewist, en ik heb perongeluk ook die van mijn externe harde schijf aangeduid en bij het bevestigen (druk L) viel mijn frank, zodus voor de instalatie heb ik alles geannuleerd door op F3 te drukken en heb mijn pc opnieuw opgestart en mijn externe harde schijf uit de USB poort getrokken, en mijn PC verder geinstalleerd, toen mijn PC geinstalleerd was en ik mijn gegevens terug wou zetten zag ik mijn harde schijf niet meer bij mijn computer staan, toen heb ik de harde schijf op mij tweede computer gezet en daar kwam hij ook niet meer op, alleen het geluid dat mijn USB iets herkent, zodus ik ben naar de computer winkel gegaan, en deze heeft wel de schijf terug zichtbaar gekregen alleen ik vind niks terug, en als ik naar eigenschappen ga, dan zie ik de ruimte die op de harde schijf gebruikt zijn terug, maar ik zie niks, dit is voor mij een ramp, al mijn facturen vind ik niet meer terug! Wie kan mij helpen!! Zelfs de computerwinkel waar ik ga vind het niet!

Je weet natuurlijk niet wat die persoon in de winkel heeft gedaan. Hopelijk geen format of fdisk, want dan ben je alles kwijt.

Hoeveel vrije ruimte heb je op die schijf (via eigenschappen) en is dit niet gelijk aan (bijna) de totale grootte vd schijf?

R-Studio misschien iets voor je? Kijk eens hier of anders hier

aRGHHHHH Dat is idd rampzalig , zoals het eendenteam al aangeeft hoop ik niet dat ze de schijf zichtbaar gemaakt hebben door een (quick) format want dan ben je de pineut.

Er zijn bedrijven die dan nog wel instaat zijn om data te recoveren maar ik denk dat de rekening die je dan krijgt je een beroerte nummer 2 bezorgen.

Nu, ik denk dat het hopeloos word, want ik zie dat ik 90MB ruimte gebruikt heb van de 300GB , maar ik had ook enkele DVD'S erin staan, en zoals ge weet een DVD is gemakkelijk 4GB, zodus mijn conclusie, ik ben de pineut, lomp lomp en nog eens lomp, mijn eigen schuld, nu kan ik al mijn klanten afgaan voor een copij van mijn eigen facturen!

Toch bedankt jongens ik wist dat ik op jullie kon rekenen!

Nog goede feesten, gelukkig nieuwjaar!

Van DE DOELE

maak eerst een backup van je huidige hd (voor het geval dat) en probeer dan eens met een recovery tool wat te doen. Misschien bootsector herstellen of zo. Probeer deze eens

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan