Extra C+ NL kaart met 1 euro abonnement

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
65
Punten
48
Leeftijd
122
We hebben een kaart van C+ NL met een officieel abonnement, daarnaast hebben we nog een kaart waar het settopbox pakket op zit voor 1 euro. Beide overigens seca.

We dachten dat we nog een abo voor 1 euro konden nemen, maar we hebben geen kaart meer. We kunnen een kaart natuurlijk aanschaffen maar om daar nu 70-80 euro voor uit te geven....

Daarom de vraag: klopt het dat je 2 kaarten met het settopbox pakket voor 1 euro per stuk kunt nemen en wie weet een manier om goedkoop een c+ nl kaart te bemachtigen.

voor 1 euro per maand ja
dus 12 euro in het jaar
deze moet gekopelt worden aan een kaart op het zelfde adres waar een minimaal basis abo op zit dan kun je de andere kaart voor 1 euro het settop pakket krijgen volgens mij kun je er inderdaad 2 kaarten aan kopelen
tja en een goedkope manier een andere kaart te bemachtigen soms wil je nog wel eens wat tegen komen maar onder de €50 zal het niet snel worden

heb er hier nog wel een liggen die ik niet meer gebruik is ooit aangemeld geweest voor caravan maar heb nu de grootste problemen met c+ al drie keer opgezegd en houden gewoon af maar ieder jaar een tientje meer daar op heb ik gereageerd dat ze niet zonder bericht mag verhogen en hun vinden van wel dus deurwaarder aan de deur en die heb ik telefoon nummer van de advocaat gegeven en met het pesoonlijke bericht als ik nog een keer lastig gevallen word ik schade vergoeding eis wegens laster en nu maar afwachten
gr frans

dat ze niet zonder bericht mag verhogen en hun vinden van wel
Vreemd, ik heb ze daar ook al 2x op gewezen toen ik toevallig belde, maar kreeg toen excuses van hun omdat dit wel had moeten gebeuren, maarja dat gebeurt al 3 jaar niet.

Ze moeten je namelijk wel degelijk van prijswijzigingen op de hoogte stellen. Wellicht dat ze in hun voorwaarden hebben staan van niet, maar bij mijn weten ligt dat in de wet toch heel anders.
Indien er een prijsverhoging plaatst vindt, moet jij namelijk in de gelegenheid zijn om je abonnement op te zeggen indien je er niet mee akkoord gaat.
Indien ze een prijsverhoging op zulk een tijdstip invoeren dat je niet meer in de gelegenheid bent om je aan de in het contract genoemde opzegtermijn te houden ben je gerechtigd op te zeggen met ingang van de datum dat de prijsverhoging in gaat danwel met ingang van onmiddellijk.
Echter, vanaf het moment dat je dat wel weet (bijv. door de deurwaarder aan je deur), moet je wel gelijk kenbaar maken dat je met ingang van onmiddellijk van dat abonnement af wilt.

Het beste kun je ze dat middels een aangetekend stuk laten weten en daar ook in schrijven dat je met ingang van onmiddellijk je abo met terugwerkende kracht opzegt en dat de reden de doorgevoerde prijsverhoging is zonder dat je daar tijdig van in kennis gesteld bent en dat je dit pas door de deurwaarder hebt vernomen en je eerst in de gedachte was dat er per ongeluk een fout was gemaakt waardoor er een te groot bedrag was ingehouden.
Het enige wat ze eventueel zouden kunnen doen is je aan je contract houden aan de oude prijs, die moet dan wel betaald zijn anders kun je nog altijd een probleem krijgen.
Als ze totaal geen medewerking wensen te verlenen heb je in elk geval een aangetekend stuk dat je geprobeerd hebt de zaak te regelen.
Het aller aller beste zou zelfs nog zijn als je aangaf het niet eens te zijn met de prijsverhoging, deze dus ook niet wenst te betalen, maar wel netjes wenst op te zeggen en het abonnementsgeld aan het OUDE tarief tot einde contractperiode bereid bent te betalen. Tevens deel je hun dan mede dat als ze daarmee niet akoord gaan, dat ze dan zelf met een redelijk voorstel dienen te komen of anders het abonnement met ingang van onmiddellijk stop dienen te zetten.
Als je het zo doet stel je namelijk zelf een regeling voor en wordt het voor hun enorm moeilijk bij een rechter.

Indien je de kaart aan het Eendenteam overdoet zal deze overgedragen moeten worden, doch ik ben bang dat als er al een deurwaarde is ingeschakeld, dat Anaal Digitaal niet aan die overschrijving gaat beginnen.

BT we praten hier over een andere kaart deze is alleen maar tijdelijk aan gemeld geweest eigen lijk alleen maar geactiveerd als nieuwe kaart zonder naam vermelding het gaat hier over een zwarte kaart
gr frans

Ooooh... dan begrijp ik het verhaal van de deurwaarder waarschijnlijk verkeerd.

Als er nog nooit een formulier voor ingestuurd is naar canal+ om de kaart op naam te stellen, dan kan men alsnog proberen met zo'n formulier en dan zijn er wel mogelijkheden.

dit gaat over een andere kaart bt en daar moet ik nu even afwachten
gr frans

Ah bedankt allemaal.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan