Extreme en Conax

A

ant27

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje.

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik conax op een extreme krijg. Ik weet het er wordt weinig hulp gegeven aan bedelaars en er is weinig respect voor bedelaars.

Maar iedereen moet het natuurlijk een keer leren en als je iemand niets verteld kan hij het ook niet leren. Ik vraag dus geen kant en klare file of iets dergelijks.

Ik bedoel meer van, wat heb ik precies nodig en wat moet ik veranderen aan mijn extreme.

Ik heb een extreme
met de nieuwste software (geloof ik) v2.55.04
en een digiteq programmer.

Een beetje hulp zou welkom zijn.

Alvast bedankt

Je moet de pentacrypt 1.11 met conax op je interne cam zetten. Let op dat je dream load hebt en geen dreem boot. Hoogst waarschijnlijk heb je een casinterface nodig. Waarschijnlijk zit er bij jou in de buurt wel een handelaar die dit apparaatje heeft. Anders kan ik je via de PM wel een adres in Almere geven.

He silent client

Harstikke bedankt voor dit advies, hier zit ik op te wachten.

ik ga vanavond even kijken welke ik heb dream load of dream boot. Dat doe je toch via de instellingen ci.

Mocht ik het adres van de handelaar nodig hebben hoor je dat vanavond van mij.

Alvast bedankt.

hi,
ik zit al heel de dag te prutsen
eerst dreamload op mn pvr gezet en toen penta1.11conax.mbf
met magic progger erop gegooid......geen resultaat
toen penta1.11conax_cas met de cas if erop gegooid
wel resultaat.....tot zover alles gaat open (canal+, discov, animal, ect) behalve de kiosken

mn ca menu geeft cas slot 1 :LDA/DUDES aan (lijkt me toch goed)

die kiosken horen toch ook open te gaan?

Als ik iedereen hoor wel ... maar bij mij gaan ze ook niet open hoor , echt niet !
Ik heb twee verschillende Penta's geprobeerd maar alles open behalve de Kiosken, maar wel Private Gold en dat is toch ook weer mooi meegenomen ... een beetje vleesrijden tussen neus en lippen door...hahahahah

Merry XMas ....

Toch wel raar aangezien ze op een magic module wel opengaan en daar gaat toch dezelfde penta versie op als op een extreme.

ja allerlei soorten kaarten geprobeerd........dan maar geen kiosk ik ga nu de nieuwe mr1.055 erin zetten.....kijken of dat wil

ola,
en als je een titaniumcard neemt moet je dan nog steeds de ucas omproggen of is penta1.09 dan voldoende?

Nee is waarschijnlijk niet voldoende op de titanium moet een conax file en dat ondersteunt de penta 1.09 niet je moet een conax module hebben of een MR dan gaat het wel of een MM 1.04 met die penta conax er op,succes

Nope alleen als je een titanium kaart hebt

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan