Feeds ontvanger

D

dedoele

Bestaat dit?

Een feeds onvanger, om alle feeds kanalen te bekijken, zo ja welke ontvangers, welke prijs,...

Wie weet het?

Groeten,

Jokke

De beste feed ontvanger is een SkyStar 2 pc kaart van technisat in combinatie met bijvoorbeeld prog dvb. Aanschaf prijs rond de 60 euro.

De nokia mediamasters zijn ook zeer geschikt voor feeds wanneer deze zijn voorzien van docter overflow software. Ontvangers worden tweedehands rond 80 euro aangeboden. Nadeel is dat ze geen 4:2:2 kunnen weergeven op je tv.

Feed kanalen die zijn versleuteld zijn niet te zien.

De beste feed ontvanger is een SkyStar 2 pc kaart van technisat
is dit nu een ontvanger of een speciale kaart want ik heb ook een humax 5300 vaci en heb er vele mogelijkheden bij, maar ik zou graag de voetbal willen zien en dan moet ge die speciale codering (belgische voetbal)MPEG-2 4:2:0 (PAL) en MPEG-2 4:2:2

Is dit nu mogelijk?

groeten

De Doele

als we nu toch bezig zijn.
open ik effe mijn vraag.
kan ik met mijn sat kaartje van galaxis,ook de poolse tv zender sportsat of ik d8 polsatsport ,als die zo heet ,open krijgen,met de juiste keys.
waar die nederlandse voetbal wedstrijden wel eens op komen.!

dan hoef ik mijn magic module verlopig effe niet om te laten bouwen naar mr.

Originally posted by dedoele
is dit nu een ontvanger of een speciale kaart . Ik zou graag de voetbal willen zien en dan moet ge die speciale codering (belgische voetbal)MPEG-2 4:2:0 (PAL) en MPEG-2 4:2:2

Het is een pc kaart die zonder problemen Free to air MPEG-2 4:2:0 (PAL) en MPEG-2 4:2:2 weer geeft. Feeds voor het belgische voetbal worden vaak gecodeerd op de W2 op 16 oost en zijn dus niet te zien.

@ Multiegek10.0
Voor de galaxis is genoeg software te vinden zoals bijvoorbeeld prog dvb met plugins. Zoek met google naar de site van Happysat en daar is zat te vinden.

Seg Pet 123, die kaart die gij wilt zeggen, dat is voor de computer, hoe kan ik dan de wedstrijd op tv laten zien, en dan hoe zit het dan met de codering, moet ik die dan zoeken, of kan ik de code intikken of hoe zit dat eigenlijk voor de ontvangst, is dat zoals bijvoorbeeld op satelite dat ge een soort module moet hebben en een specifieke kaart om beeld te krijgen.

Dan krijg ik meschien het beeld open van canal plus Belgie die licht gecodeerd uitzenden via de antenne (geen kabel )

Laat mij iets weten, en weet jij ook ongeveer wat zo,n kaart kost

Groeten,

De Doele

De SkyStar 2 pc kaart van technisat kost rond de 60-70 euro. Deze kaarten hebben geen video uitgang en beeld is dus alleen te zien via je pc scherm. Voor codering wordt meestal Tandberg encryptie gebruikt en dat is niet gekraakt helaas.

Bezoek de site van technisat maar eens voor info over de kaart. http://www.technisat.de/de/produkte/produkteview.php?kid=1,29&pid=1390

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan