M
marynarz
Heb eergisteren in Wroclaw/Polen bij Mediamarkt deze Poolse UCAS 5-in-1 ontvanger gekocht voor omgerekend EUR 197,00 (incl. BTW).
Hij zou ook gratis ontvangst van FreeX-TV moeten garanderen.
Hij komt van de firma Telstar, die een website hebben www.telstar.com.pl
Software die te downloaden valt van hun site is o.a.
Arioner_022.zip - voor het programmeren van de digitale ontvanger
AF5018SE_TELSTAR_20030809.auc - program voor tuner Ferguson AF5018CI
ARITER 18.zip - program die transfer van programmalijsten mogelijk maakt van de computer naar de ontvanger AF8018UCI
PSLoader - program voor het programmeren van de Ferguson AF8018UCI
Intern_3096a_26 - program tuner AF8018UCI
First_3096a_26 - program tuner AF8018UCI
IK heb tot nu toe vastgesteld dat de ontvanger geen originele MultiChoice (Irdeto-1) kaart kan decoderen, maar dat hij wel een originele Cyfra+ kaart (Seca-2) aankan.
Wat moet ik doen om ervoor te zorgen (indien mogelijk) dat ik in ieder geval de Nederlandse Irdetozenders met een originele kaart en de Nagravision Polsat zenders met een piratenkaart kan bekijken?
Hij zou ook gratis ontvangst van FreeX-TV moeten garanderen.
Hij komt van de firma Telstar, die een website hebben www.telstar.com.pl
Software die te downloaden valt van hun site is o.a.
Arioner_022.zip - voor het programmeren van de digitale ontvanger
AF5018SE_TELSTAR_20030809.auc - program voor tuner Ferguson AF5018CI
ARITER 18.zip - program die transfer van programmalijsten mogelijk maakt van de computer naar de ontvanger AF8018UCI
PSLoader - program voor het programmeren van de Ferguson AF8018UCI
Intern_3096a_26 - program tuner AF8018UCI
First_3096a_26 - program tuner AF8018UCI
IK heb tot nu toe vastgesteld dat de ontvanger geen originele MultiChoice (Irdeto-1) kaart kan decoderen, maar dat hij wel een originele Cyfra+ kaart (Seca-2) aankan.
Wat moet ik doen om ervoor te zorgen (indien mogelijk) dat ik in ieder geval de Nederlandse Irdetozenders met een originele kaart en de Nagravision Polsat zenders met een piratenkaart kan bekijken?