FF lachen

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Rijd zo een bus op straat en stopt hij komt zo een klein ventje binnen en gaat vlak naast de bus chafeur zitten en begint te schreeuwen:
ALL WAS MIJN MOEDER EEN KOE EN MIJN VADER EEN STIER WAS IK EEN LIEF KALFJE...
AL WAS MIJN VADER EEN PAARD EN ME MOEDER OOK WAS IK EEN KLEIN PONY...
AL WAS MIJN VADER EEN OLIFANT EN ME MOEDER OOK DAN WAS IK EEN KLEIN BABY OLIEFANT...
-
en zo ging dat kind verder met alerlij dieren, die chafeur begon het spug zat te worden en met een rood hoofd schreeuwde hij: EN WAT AL WAS JOU MOEDER EEN VIEZE TERING HOER EN JE VADER EEN AFGENEUKTE HOMO?
-
Dan was ik een bus chafeur; zij de kind

een elfje een kabouter en een trol zitten in het bos te eten. zegt het elfje opeens: ik ben de liefste van het heeeeeeeele land. zegt het kaboutertje: ik ben de kleinste van het heeeeeeeele land. zegt de trol: ik ben de lelijkste van het heeeele land. mar ze geloven elkaar niet dus ze gaan naar de wijze uil om het te vragen. dus eerst gaat dat elfje naar binnen en die komt na een kwartier weer naar buiten en ze zegt: zie je wel ik ben de liefste van het heeeeeeele land. dus dat kaboutertje gaat naar binnen en die komt na een half uur weer naar buiten en die zegt: zie je wel ik ben de kleinste van het heeeeeeeeele land. dus die trol gaat naar binnen en die komt pas na een uur weer naar buiten en hij zegt: WIE IS JAN PETER BALKENDE (of vul zelf een naam in)

Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. ?Meneer,u rijd veel te hard.? Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: ?Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijd, schat.? Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!? Man: ?Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!? Vrouw: ?Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!? Politie: ?en u hebt uw gordels ook al niet om!!? Man: ?Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!? Vrouw: ?Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!? Man: ?HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!? Politie: ?Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?? ?Nee hoor, alleen als hij dronken is!?

Een jager gaat samen met een dominee op jacht.
De jager kijkt om zich heen en ziet een hert lopen.
Hij pakt zijn pisttol en schiet op het hert.
Hij mist het hert en zegt: SHIT MIS!
De dominee zegt: je mag geen lelijke woorden zeggen, dat is zonde.
Ze lopen weer verder en zien even later een konijn lopen. De Jager pakt zijn pistool en schiet op het konijn.
Hij mist en zegt:
SCHIT MIS!
De dominee zegt: Als je nog een keer een lelijk woord zegt wordt je zwaar gestraft.
Even later zien ze weer een hert lopen.
De jager pakt opnieuw zijn pistool en schiet.
Hij mist weer en zegt: SCHIT MIS!
Opeens komt er een bliksem uit de hemel en raakt de dominee.
De ligt dood op de grond en het klinkt uit de hemel: SCHIT MIS!

jantjes zusje vraagt aan jantje:
wat zijn papa en mama aan het doen?
jantje zegt:
ik denk soep aan het drinken want papa zei:
maggie erin?

10 schoolgeboden

1 gij zult niet te laat komen ..... neem gelijk de hele dag vrij

gij zult geen persoonlijk geluid maken .... wekkers geven meer effect
gij zult niet fluisteren .... schreeuwen hoort men beter
gij zult niet in de gang rennen ...... glijden gaat sneller
gij zult heen propjes schieten ..... tassen kome harder aan
gij zult niet lenen .... pak het gewoon
gij zult niet spieken .... pak gewoon z'n blaadje er bij
gij zult niet op het plein fietsen ..... pak gewoon ee nbrommer....
gij zult u huiswerk maken .... maar laat het eerst een ander doen
gij zult het leven va nde leraar niet zuur maken ..... dat doet zijn vrouw al

Een belg en een hollander zitten in een cafe. Zegt de nederlander tegen de belg. weet je wat BELG betekend? de nederlander zegt Ben Erg Lomp Geboren. waarop de belg antwoord: nederlanders hebben op hun auto NL Nog Lomper.

Ik reed vandaag een beetje rond, en opeens stond er een agent met een lasergun. Ik reed maar een kleine 35 km/h te hard, maar natuurlijk moest ik
stoppen. Of meneer agent mijn rij,- en kenteken bewijs even mocht zien. Dat
mocht, en terwijl hij deze bekeek vroeg hij waar ik zo snel naartoe ging.
"Ik ben op weg naar m'n werk" zei ik.
"En wat doet u dan voor werk?" wou de agent weten.
"Ik ben een penisverlenger." zei ik
"Een penisverlenger?" zei de agent verbaasd, "daar heb ik nog nooit van gehoord! hoe doet u dat?"
"Ach," zei ik, "er zijn verschillende manieren voor. Er zijn verschillende
gereedschappen voor, maar we hangen de heren ook weleens aan hun geslachtsdeel op totdat deze uitgerekt is tot ongeveer 1,80 meter."
"1,80 meter!" riep de agent, "wat moet je in hemelsnaam met een lul van 1,80?!?"
Ik antwoordde: "Die geven we een lasergun en zetten we langs de weg!"
Boete voor 35 km/h te snel rijden: €187 ,-
Boete voor de belediging van een ambtenaar in functie: € 50 ,-
De blik in de agent z'n ogen: onbetaalbaar

er komen 2 blondjes bij de nissandealer,en ze kopen een nieuwe nissan.
aan het eind van de middag gaat de eigenaar van het bedrijf naar huis en hij ziet dat de 2 blondjes op de uitrit.
de eigenaar denkt van naja en gaat naar huis.
de volgende ochtend ziet hij dat de 2 blondjes er nog steeds staan en hij gaat naar ze toe en hij vraagt:dames waarom staan jullie hier nou nog steeds?en 1 van die blondjes zegt:ja wij hebben gehoort dat als je hier een auto koopt dat je flink genaaid word,en daar wachten we nu op!

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan