Fijne feestdagen

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
186
Punten
63
Leeftijd
57
Ik wil iedereen alvast fijne feestdagen wensen en natuurlijk een heerlijk 2005 satjaar. (dat er maar veel open mag blijven en open zal gaan)

al belooft 2005 een armer jaar te worden.is gezondheid nr.1

dus een gezond 2005 gewenst.

vg.sath.

----------------------------------------------------------

buizen radio met 78 toeren pick up.

Jazekers ik sluit me hier ook aan.
En gezonde jaar 2005 !!!:) :) :)

Groetjes,
Deliyurek007

Van mij ook iedereen Fijne Kerst en een gezond en satelliethappy 2005 toegewenst!!!:ballon::banaan:

Ook vanaf deze kant iedereen een goede kerst en een voorspoedig en gezond en een gelukkig 2005 toegewenst.

Ik wens jullie allen op dit forum, hele fijne feestdagen toe.
en alvast een heel gezond,2005.

groetjes Marc

Format c:

Eendenteam wenst iedereen fijne feestdagen, een goede jaarwisseling en een voorspoedig, gezond en bovenal een satellietrijk jaar 2005 toe

voor iedereen de allerbeste wensen met kerstmis en in het nieuwe jaar

franshals

Ik wens jullie, hele fijne feestdagen en veel voorspoed in het nieuwe jaar!

van mijn kant ok wens het duck forum alle leden sat hobbysten en moderator een fijne feestdagen en een gelukkige niewe jaar met veel hobby en veel open :bier:
grtz roufa!:zwaai:

Beste wensen alvast voor 2005. Dat het een jaar mag worden met veel pinguins in huis.

En voor deze kerst een heerlijke reerug, zwijnekotelet, pekingeend, scharrelganzelever, kipfilet, gevulde kalkoen of vegatarische maaltijd toegewenst. (Puur eigenbelang, idd)

En anders een heerlijk in 't zuur klaargemaakt Kerstkonijn met zuurvlees (wij Limburgers kennen dat en 't is lekker) of op enigerlei andere wijze lekker gebraden! :biggrin:

We gaan hier niet aan uitzonderingen doen he.... Konijn is nu eenmaal toevallig mijn lievelingskost, dus als we ook smakelijk eten gaan wensen mogen we dat niet vergeten. :+

Maar dat Limburgse accent kan ik maar niet onder de knie krijgen!

(Ik zal Kerstkonijn wel ff een handje bijstaan (ook alleen maar om te rechtvaardigen dat we Konijn in rode wijn saus gaan eten ;))

G

IEKS Konijn in rode wijn... 't arme beest! Dat hoort in zuurvlees, niet in wijn. :biggrin:

Ook van Freggel1 aan iedereen hier een heel fijn kerstfeest, een prettige jaarwisseling, of beter gezegd stofwisseling, want voordat al die konijnen en oliebollen weer verteerd zijn... :biggrin:

Jongens aan allen een gezond en vrolijk 2005 toegewenst, en dat het net zo'n mooi satjaar mag worden als dat het dit jaar is geweest! :thumpsup:

ook van mij jongens hele leuke kerstdagen en een gezond
2005 toe gewenst
groetjes dalton

Ook van deze zijde zeer veel voorspoed en geluk in 2005.

Grootje

ook een zalige kerst en een gelukkig nieuw jaar toegewenst aan iedereen en in het bijzonder aan al diegenen die zich inzetten om dit board goed te laten draaien

beste wensen

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan