film 1.3 24 uur via satelliet

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
114
Punten
63
Leeftijd
63
hoi,

enkele wijzigingen aangaande cds per 1 juni:

film 1.3 verhuisd naar astra 3 en wordt 24 uur weergegeven via 11739 v

bib verhuisd naar astra 3 en wordt van 6-12 doorgegeven via 11739 v

MGM verhuisd naar astra 1 naar het oude kanaal van action now!/etalage en komt in het family pakket

action now! stopt bij cds

etalage kanaal stopt bij cds

playboy tv stopt bij cds

schlager tv gaat uitzenden van 7-19 uur bij cds

bron: s**4**l

Leuk dat film 1.3 nu 24 uur gaat uitzenden op satelliet, tot nu toe was dat slechts vanaf 19.00 uur zichtbaar, ondanks dat ze de hele dag wel uitzonden aan de epg te zien.

Wel jammer dat Action Now stopt.

Playboy en Etalage lijkt me niet zo'n gemis.:)

voordat we weer met 1 lnb naar alle zenders kunnen kijken op 23,5?

Wel leuk dat je nu idd naar films kan kijken voor 19.00 uur.

;)

Nr.10

hoi,

per 4 augustus zal de mediaguard 2 codering voor de zenders in het basispakket en hoger worden uitgeschakeld.

het volledige verhaal hier:

http://dutchmedia.nl/blog/?p=1635

morgen (29 mei) krijgen degene die aangegeven hebben dat men de nieuws brief wil ontvangen een nieuwe in de mail.

een cds medewerker zegt verder dat ``in de nabije toekomst staat er nog meer te gebeuren en dan zal er o.a. een brief naar een grote groep abonnee`s gaan ``

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk dat film 1.3 nu 24 uur gaat uitzenden op satelliet, tot nu toe was dat slechts vanaf 19.00 uur zichtbaar, ondanks dat ze de hele dag wel uitzonden aan de epg te zien.
Het heeft niets met satelliet te maken, maar ik vindt een beetje vreemd dat via de kabel er wel 24 uur per dag uitgezonden wordt? ook tv-oranje bijvoorbeeld gaat daar na 21:45 gewoon door...

Het vergelijk tussen kabel en satelliet v.w.b. deze zender heeft wat mij betreft wel met satelliet te maken. Het is inderdaad vreemd dat ie op kabel wel gewoon 24 uur was en dat het zo lang geduurd heeft dat het op satelliet ook eens komt.

In eerste instantie zou ik zeggen dat het iets met betalingen te maken heeft, maar Film 1.3 is toch een zender van Canal Digitaal zelf, of vergis ik me nu?

Dat was vroeger.

Sinds ze film 1.x heten, zijn ze van UPC (of in ieder geval van dezelfde club).

Film1, Sport1 en Filmfocus.nl zijn onderdeel van Chellomedia
Het zou kunnen dat CDS de bandbreedte op de satelliet overdag voor iets anders gebuikt, bijvoorbeeld voor programma's die alleen overdag uitzenden.

Voorheen was dat het geval, ik weet niet of dat nog steeds zo is.

Teletext heeft een bandbreedte die heel dicht bij nul ligt en daarom kan het best zijn dat die PID gewoon ongemoeid blijft.

In eerste instantie zou ik zeggen dat het iets met betalingen te maken heeft' date=' maar Film 1.3 is toch een zender van Canal Digitaal zelf, of vergis ik me nu?[/quote']

Ik weet dus ook niet precies hoe het werkt, want ik heb dit hier pas, en zoals gewoonlijk is de eerste maand alles open, en het zenderaanbod via de kabel is van cd toch behoorlijk groter!

sport 1 en een aan sportextra's,

Plaboy en private spice,

film 1+1

Sterren24

En nog wat andere kanalen die ik in mijn lijst bij mde schotel niet zie.

Waarom dit is? Misschien dat een ander dit weet?

Bedankt voor de uitleg Mas3, ben ik weer wat wijzer, dus als ik het goed begrijp heeft Canal Digitaal zelf geen echte filmzenders meer in beheer?

@Freggel1: Er zijn meer kanalen op de kabel die niet op satelliet zijn. Zo is er bijv. ook geen Politiek 24 op de satelliet.

Reden hiervan is vaak en geldkwestie en een ruimtekwestie. Transponders op satelliet zijn ook beperkt en kostbaar. Voor doorgifte moet net als bij de kabel betaald worden.

En ook al wenst men te betalen dan kijken ze nog in hoeverre het interessant kan zijn voor de klanten.

Sport 1 heb je ook op de schotel en dan nog 2 eredivisie live kanalen.

Private Spice zit ook op de satelliet, alleen niet in het pakket van Canal Digitaal.

Het voor Nederland geschikte pakket is op de kabel groter, maar zoals je zelf al aangeeft staat nu een maand alles open.

Ik heb hier 3 maanden alles open gehad op de kabel, maar je gaat schrikken wat er nog van overblijft als de proefperiode afgelopen is.

Dan zit je met net een paar zenders meer als het settopbox pakket.

Qua prijs is het dan ook niet interessant aangezien je sowieso al zo'n 18 euri kwijt bent per maand aan de basis kabelaansluiting. Een satelliet familiepakket kost de helft.;)

Dus alleen zo'n combo pakket met alles er op en er aan wordt dan interessant, alhoewel ik benieuwd ben wat er van TV over blijft voor dat geld en aan de hand van een eenvoudige berekening is dan ook te zien dat het met adsl en satelliet nog wel eens heel interessant kan zijn.

Maar ik zie dat ik wat offtopic begin te raken.:bloos:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan