films bekijken

Kweetniet

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
51
Hallo People

Effe een vraagje:

Ik heb twee dreamboxen... 1 keer dm7000 en 1 maal de dm500,
In de 7000 zit ??n harddisk !....Hierop staan opgenomen films...
Nu wil ik via het netwerk deze films bekijken op de dm500....

Hoe moet ik de dream instellen?
ik hep ook een nslu, Maar van dat ding snap ik de ballen van...
Misschien kan het ook zonder

Grt'z
Kweetniet

Niemand die weet hoe dat moet?

Kijk eens in de handleidingen sectie, feitelijk zou het 't zelfde moeten kunnen als met een pc, dus je moet de hdd van de dream 70xx mounten op de 500.
Heb dat zelf nooit geprobeerd dus weet niet zeker hoe dat moet, misschien dat ik het vannacht eens testen kan of morgen.

Er zijn verschillende mogelijkheden: samba, nfs e.d. Kan inderdaad ook zonder NSLU.
Zoek eens op die woorden in het Dreambox forum; kies voor 'Uitgebreid zoeken' (met vinkje voor onderliggende forum doorzoeken aan).

Bedankt eendenteam....

Maar ik vindt het moeilijk lezen(zoeken)

Kan iemand misschien mij in de goede richtig duwen!!!!!

Klik in de menubalk bovenaan op Zoeken, vul niks in maar klik op Uitgebreid zoeken.
Dan kom je in een ander scherm en dan zie je links bovenaan staan: Sleutel Woord(en)
Daaronder in de balk tik je in Samba
Dan zie je rechtsonder een grotere ruimte welke heet: Zoeken in Forums
daar klik je op Dreambox en helemaal onder die forums is 'Zoeken in onderliggende forums' aangevinkt. Je gaat nu dus zoeken op het woord Samba in het dreambox forum terwijl alle subforums (onder dreambox) ook worden doorzocht.

Klik tenslotte onderaan op Zoeken en voila...

eendenteam;191149 zei:
Klik in de menubalk bovenaan op Zoeken, vul niks in maar klik op Uitgebreid zoeken.
Dan kom je in een ander scherm en dan zie je links bovenaan staan: Sleutel Woord(en)
Daaronder in de balk tik je in Samba
Dan zie je rechtsonder een grotere ruimte welke heet: Zoeken in Forums
daar klik je op Dreambox en helemaal onder die forums is 'Zoeken in onderliggende forums' aangevinkt. Je gaat nu dus zoeken op het woord Samba in het dreambox forum terwijl alle subforums (onder dreambox) ook worden doorzocht.

Klik tenslotte onderaan op Zoeken en voila...

Het zoeken gaat prima,Allen de goede topic's eruit zoeken is nog een probleem :)

Niemand die ook z'n setup thuis heeft staan ?

Kweet echt niet wat ik nu moet invullen..,Moet ik alleen een mount maken op de 7000,
Of moet ik alleen iets op de 500 invullen?

Snap er nog steeds geen ruk van :(

Kweet echt niet wat ik nu moet invullen..,Moet ik alleen een mount maken op de 7000,
Of moet ik alleen iets op de 500 invullen?
De mount moet je aangeven op je 500, de share moet gemaakt zijn op je 7000, die staat er feitelijk al, maar de 500 moet er dan ook wel toegang toe hebben.
Het is jammer dat ik zo vreselijk slecht in m'n tijd zit nu anders probeerde ik het wel voor je, maar zoals ik het nu zie gaat dat zeker niet voor eind volgende week gebeuren, en dan nog is het afwachten.
Dus hopelijk wil iemand anders het voor je proberen.

Black Tiger;191185 zei:
De mount moet je aangeven op je 500, de share moet gemaakt zijn op je 7000, die staat er feitelijk al, maar de 500 moet er dan ook wel toegang toe hebben.
Het is jammer dat ik zo vreselijk slecht in m'n tijd zit nu anders probeerde ik het wel voor je, maar zoals ik het nu zie gaat dat zeker niet voor eind volgende week gebeuren, en dan nog is het afwachten.
Dus hopelijk wil iemand anders het voor je proberen.

Geen probleem Bt..
Bedankt dat je effe wilde kijken....

Ik heb mijn vraag ook effe bij de concurent (s4a) gesteld
Nu maar effe afw8en

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan