Firmware MR reloadedseca2 multiemu 0.36

G

gerritspencer

Ik heb bovenstaande firmware gevonden.
Zo te zien kun je deze laden in de MR CAM.
Zo ja hoe moet dat dan.
Ik heb een MR 1.10

Je moet laden zoals gewoonlijk met je cas interface .....

Volg deze stappen;

Stap 1: Erase ALL
Stap2: Xlinix van matric.cas laden
Stap3: Dan klik je op de open file en dan selecteer je de file emu0.36 en dan wordt die geladen
Stap4: Dan klik je op write

Stap5: Als die klaar is haal je het eruit dan heb je beeld op Taq en SKY....

Maar een ding het werkt zo al zo niet op Echostar3000 IP en wel op echostar 3600IP alleen de Taq en niet SKY het kan ook dat wel bij een ander receiver wel werkt of het werkt niet je moet het gewoon even uitproberen.

Groetjes,
Deliyurek007

Originally posted by deliyurek007

Volg deze stappen;

Stap3: Dan klik je op de open file en dan selecteer je de file emu0.36 en dan wordt die geladen

Maar een ding het werkt zo al zo niet op Echostar3000 IP en wel op echostar 3600IP alleen de Taq en niet SKY het kan ook dat wel bij een ander receiver wel werkt of het werkt niet je moet het gewoon even uitproberen.

Groetjes,
Deliyurek007

Hai,

Ik wil niet heel eigenwijs overkomen hoor, maar volgens mij hoef je de xilnx niet te veranderen. De xilinx zorgt alleen voor beeld en als je al beeld hebt hoef je deze niet te wijzigen.

Het veranderen van de xilinx komt weg in de tijd dat iedereen de magic cam veranderde naar een mr cam. Als je deze handeling uitvoerde moest je de magic.cas veranderen voor de matrix.cas.

Bij de emu-036 hoeft dat echt niet, je kunt er alleen maar problemen mee krijgen.

Groeten ant27

Originally posted by deliyurek007

Volg deze stappen;

Groetjes,
Deliyurek007

Heb zowel een MM als een MR met deze EMU Taq en Sky werkend op een Echostar 3000IPvia.

Ant:

Het is eigenwijs dat had ik eerder geprobeerd maar wilde niet werken na het laden van xlinix werkte die gewoon.....

Jer49:
Ik kreeg op de echostar 3000ip geen beeld maar wel op een echostar3600ip viacces alleen de taq kanalen en geen sky...

Het kan zijn dat mij op de echostar nog gewoon de oude firmware op staat en dat die wat problemen heeft om het te kunnen openen van de kanalen.

Dus ik gaf eventeeul de antwoord aan gerritspencer van hoe dit moet doen....

En jullie mening is ook altijd goed en daarvoor zijn we zo juist hier om elkaar een handje tekunnen helpen.

Groetjes,
deliyurek007

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan