Firmware vraagje...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
716
Punten
113
Leeftijd
59
tegenwoordig gebruik ik voor mijn firmwares in mijn philipsdecoder Lexfiles en/of die van Jay en Leon.

Maar ik begin mezelf nu toch iets af te vragen: Tegenwoordig tegen het einde van de maand vallen bij mij ned. 1, 2 , 3, rtl4 enz. al weg, terwijl dat bvn wel blijft werken, en ook de taq's bijvoorbeeld.

waar ligt dit aan of waar heeft dit mee te maken?

Want gezien de instellingen in het +menu en het gewone menu lijkt mij toch alles goed te staan...

Zie ik een instelling over het hoofd, want mijn canalplus kaart is een geactiveerde dus moet ik gezien de instellingen toch ned 1 2 en 3 e.d toch kunnen blijven kijken, en heeft het volgens mij niks met een bepaalde firmware te maken, tenminste dit was voorheen bij mij niet, dit is begonnen sinds dat ik de bovengenoemde firmwares gebruik.

Wat dacht je van de keywissel (irdeto) deze hebben ze dus weer veranderd.

Het heeft en had niks met een keywissel te maken, ik zag idd iets over het hoofd...

De a toets op mijn afstandsbediening, de boel stond niet op seca ;)

Zou het dan toch wel met een keywissel oid te maken hebben want bij KK waren de nl zenders ook sinds vandaag zwart?

En aangezien het feit dat de boel bij mij op irdeto stond, blijkbaar, werktte de boel bij mij sinds vanavond ook niet meer, nu overgeschakeld naar de seca-modus, en nu ineens weer wel....

Dus wellicht toch wel iets veranderd op irdeto ;)

Toch nog bedankt voor de tip ;)

klopt er zijn weer nieuwe keys voor irdeto werken nu op de 0A

Kun je hem dan op auto-seca2 zetten, zoals in de raytec fw? Ik heb ze voor elk kanaal moeten omzetten.
Grtz.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan