Folie????

R

RobbyB

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en eigenlijk nieuwsgierig naar het hoe en wat van sat. tv.

Mijn eerste vraag aan jullie is: Is het waar dat er een soort raamfolie bestaat, zodat je zonder schotel, toch sateliet ontvangst kan hebben. Dit ivm met het verbod op schotels. Of zijn er andere alternatieven.

Gr. Robby

Hoi RobbyB en welkom op Satellite Fun.

Ik meen me te herinneren ooit iets van een raam antenne gehoord te hebben maar kan er nergens informatie over vinden in de gauwigheid. Alles wat over raamantennes gaat heeft met DVB-T te maken oftewel Digitenne.

Daarmee heb je gelijk een alternatief als je geen schotel mag plaatsen en je geen kabel aansluiting wilt nemen.

Echter met Digitenne ben je wel zeer beperkt in het aantal te ontvangen zenders vergeleken met de kabel.

Er is voor schotel ontvangst eigenlijk weinig qua alternatieven. Het meest gebruikt men als alternatief een schotel op het balkon op een tegelvoet, veelal neemt men dan ook nog een schotel in dezelfde kleur als de woning en er bestaan ook transparante schotels, die valt bijna helemaal niet op.

Misschien kun je ons wat meer vertellen over je wensen, wat je graag wilt ontvangen, welke zenders, wat je woonsituatie is, zodat we een beter beeld krijgen. Wie weet ziet er iemand dan ook nog wel een ander alternatief.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan