Foto van Satelieten-baan?...

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
Waar kan ik een foto vinden van de ligging der satelieten , dit om een overzicht te hebben waar de satelieten ze allemaal liggen, met welke naam en op welke graden...
1000 X thanks

Je zou hier eens kunnen kijken.

@Chrisjan, ik weet intussen welk plaatje jij bedoelt, maar ik krijg het op dit moment niet gevonden?

Ik weet eigenlijk bijna voor 100% zeker dat het bij Lexfiles stond, maar die link daar loopt dood, en ook op lyngsat of king of sat zie ik het ook niet staan...

Maar ik zoek nog even verder, mocht een ander wel weten waar het staat, dan ben ook ik benieuwd waar dit weer was.

In de hopperguide staat/stond er altijd 1 op de laatste 2 pagina's.

hopperguide alleen kan ik hem digitaal ook niet vinden.

;)
Nr.10

Als je weet dat wat jij wilt zien bekend is als de "clarke belt" (das dus de "riem" om de aarde waar zich geostationaire satellieten bevinden) heet, dan kun je vriend google even vragen naar plaatjes.

Je vind dan bijvoorbeeld deze afbeelding.
Die lijkt verdacht veel op de afbeelding die je met enige regelmaat aantrof in de hopperguide.
Ik heb het plaatje hierboven op zolder in posterformaat.

Deze bedoelde ik idd.

;)
Nr.10

Daar ben ik ook even op aan het zoeken geweest, maar kreeg hem even niet gevonden, maar het is inderdaad onderstaand plaatje:

clarke_belt.jpg

Dat is echter al een hele oude. Vorig jaar heeft hopperguide nog een nieuwe uitgegeven op poster formaat

Poster-2005-1v01-400.jpg

Je kunt hem nog bestellen op www.hoppers.nl

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan