Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Waar kan ik een foto vinden van de ligging der satelieten , dit om een overzicht te hebben waar de satelieten ze allemaal liggen, met welke naam en op welke graden...
1000 X thanks
@Chrisjan, ik weet intussen welk plaatje jij bedoelt, maar ik krijg het op dit moment niet gevonden?
Ik weet eigenlijk bijna voor 100% zeker dat het bij Lexfiles stond, maar die link daar loopt dood, en ook op lyngsat of king of sat zie ik het ook niet staan...
Maar ik zoek nog even verder, mocht een ander wel weten waar het staat, dan ben ook ik benieuwd waar dit weer was.
Als je weet dat wat jij wilt zien bekend is als de "clarke belt" (das dus de "riem" om de aarde waar zich geostationaire satellieten bevinden) heet, dan kun je vriend google even vragen naar plaatjes.
Je vind dan bijvoorbeeld deze afbeelding.
Die lijkt verdacht veel op de afbeelding die je met enige regelmaat aantrof in de hopperguide.
Ik heb het plaatje hierboven op zolder in posterformaat.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.