foto's willen niet openen.

K

kip

ik heb de c schijf geformateerd en alle fot'op de d schijf gezet zodat ik ze niet weg gaan.
alles weer in orde gemaakt maar nu wil ik de foto's op d schijf bekijken maar dat lukt niet .
sommige foto openen zich voor helft en andere foto,s willen niet openen maar als ik op de d schijf kijk zie ik wel de foto,s staan maar kan ik ze niet openen of voor de helft
wat kan het zijn?
bij voorbaat dank kip

Dag Kip!!

Heb je wel een fotobewerkings programma geinstalleerd??
Wellicht is dat de kwaal.

Groetjes: Oane!!

Kip!!

Zet eens een paar foto's terug op je computer!!
In Windows XP zit in "Bureau accessiores" een fotobewerkings programma "PAINT" genaamd.
Probeer maar eens, je weet het maar nooit.

Suc.6: Murkje!!

Welke extensies hebben die foto's dan?
Een programma als ACDSee kan vrijwel alle formaten aan (en bewerken).
Grtz.

Waarmee heb je ze dan eerst bekeken?
En als je ze nu bekijkt, waarmee worden ze dan geopend?
Grtz.

eerst met windows viewer dat gaf geen beeld en toen met paint en daar kwam een stukje van de foto tervoorschijn.

Paint laat ze niet altijd helemaal zien, althans dat probleem had ik hier ook.

Probeer eens een foto-viewer te installeren, zoals bijv ACDSee, maar dan wel liefst een antieke versie bijv. versie 3.2 die is nog vrij klein en kan heel veel.
Er zijn meer soortgelijke proggies, er is er nog eentje die nog beter een nog kleiner is, maar ben de naam daarvan even kwijt, misschien dat een van de anderen hier dat nog weet.

Daar zou het dan wel goed geopend mee moeten kunnen worden. Lukt dat ook niet, dan ligt het probleem elders.

heb je de files al eens op een andere kompjoeter geopend.

Misschien zijn ze allen naar de filistijnen, tijdens de datatransport kan er iets mis gegaan zijn.

Stuur er eens een paar op via email kunnen we eens kijken of het een lokaal probleem is of een generiek!

jongens hartstikke bedankt voor de hulp ik heb ze maar eraf gegooid.
helemaal top voor de reaktie's

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan