foutmelding

L

laika2

hallo vrienden

is er iemand die mij uit een probleem kan helpen.
het is het volgende .ik kan namelijkl de site van corendon.be niet meer openen
ik krijg de melding HTTP-fout 400 - Ongeldige aanvraag
Internet Explorer
ik heb onlangs de pc eens geformateerd en alles opnieuw geinstaleert .
er zijn ook nog andere sites waar ik niet meer afbeeldingen
kan openen .
ik ben eigenlijk maar een leek op dit gebied maar leer graag iets bij.

groetjes

Ik zou je adviseren eens netscape te proberen, en daar wel alles goed gaat.
Omdat er zoveel gaten in zaten hebben ze IE eens onderhanden genomen, maar ik vrees dat ze in hun ijver een en ander een beetje hebben 'overdone' t.a.v. beveiliging en virusprotektie.
Bij mij is IE in het verleden vaak genoeg vastgelopen (IE heeft een fout gemaakt) zodat ik hem moest herstarten.
Netscape had dit nooit!
Grtz.

corendon.com en corendon.nl werken prima de link naar be loopt idd niet dus ligt niet aan IE.

gecheckt met firefox en IE

Euh... en met Netscape heb ik ook al bijzonder vervelende kuren gehad, vroeger wilde ik niet anders.
Maar die is ook veel te groot en veel te log geworden dus het is maar de vraag of je daar happy mee moet zijn, kun je nog beter Firefox gebruiken denkelijk.

Ik heb overigens ook gechecked, sites doen het gewoon niet, kan pagina niet vinden komt er te staan.

Dat te groot worden klopt wel. Maar dat is een probleem dat je bij alle programma's en applicaties terug ziet. De software programmeurs kunnen niet aan de verleiding ontsnappen om er steeds maar weer extra dingen en toestanden aan toe te voegen, met als gevolg dat het geheel steeds logger en trager wordt. Spijtig!
Grtz.