foutmelding

L

laika2

hallo vrienden

is er iemand die mij uit een probleem kan helpen.
het is het volgende .ik kan namelijkl de site van corendon.be niet meer openen
ik krijg de melding HTTP-fout 400 - Ongeldige aanvraag
Internet Explorer
ik heb onlangs de pc eens geformateerd en alles opnieuw geinstaleert .
er zijn ook nog andere sites waar ik niet meer afbeeldingen
kan openen .
ik ben eigenlijk maar een leek op dit gebied maar leer graag iets bij.

groetjes

Ik zou je adviseren eens netscape te proberen, en daar wel alles goed gaat.
Omdat er zoveel gaten in zaten hebben ze IE eens onderhanden genomen, maar ik vrees dat ze in hun ijver een en ander een beetje hebben 'overdone' t.a.v. beveiliging en virusprotektie.
Bij mij is IE in het verleden vaak genoeg vastgelopen (IE heeft een fout gemaakt) zodat ik hem moest herstarten.
Netscape had dit nooit!
Grtz.

corendon.com en corendon.nl werken prima de link naar be loopt idd niet dus ligt niet aan IE.

gecheckt met firefox en IE

Euh... en met Netscape heb ik ook al bijzonder vervelende kuren gehad, vroeger wilde ik niet anders.
Maar die is ook veel te groot en veel te log geworden dus het is maar de vraag of je daar happy mee moet zijn, kun je nog beter Firefox gebruiken denkelijk.

Ik heb overigens ook gechecked, sites doen het gewoon niet, kan pagina niet vinden komt er te staan.

Dat te groot worden klopt wel. Maar dat is een probleem dat je bij alle programma's en applicaties terug ziet. De software programmeurs kunnen niet aan de verleiding ontsnappen om er steeds maar weer extra dingen en toestanden aan toe te voegen, met als gevolg dat het geheel steeds logger en trager wordt. Spijtig!
Grtz.

Klopt als een bus: haal Firefox 1.0 NL maar eens op en je bent gelijk genezen van Internet Explorer. Ik heb Firefox nu 3 maanden en ben uitermate tevreden over deze browser. Netscape zou ik niet nemen! Op zich een enorm stabiele browser, maar wordt niet verder ontwikkeld. Ik kwam een bug tegen, maar daar doen ze dus verder niets meer mee. Voor mij toen de reden om Firefox te proberen!

Ik heb Firefox er zelf weer afgekiept, bij het replyen op dit board werd mijn reply venstertje zo idioot klein en mijn IE werkt verder goed. Maar anderen hebben van dat venstertje geen last.
De meeste mensen vinden Firefox een betere browser en gebruiken IE inmiddels zo goed als niet of helemaal niet meer. Zeker het proberen waard!

Als ik een NS lookup doe dan krijg ik 217.198.195.43 als resultaat.
Maar de url en de IP zijn beide niet te vinden aldus internet exploder.
Dan kan het alleen nog maar bij de provider of de op de server achter 217.198.195.43 liggen zou ik zeggen.

hallo.

hier ben ik terug .
ja de site van corendon.be lag plat .
ik dacht eerst dat het de pc was maar nee dat was het gelukkig niet.
toch bedankt voor de reacties .
was een tijdje niet thuis vandaar dat ik niet direct reageerde.

groetjes en bedankt

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan