fox8 wordt veronica ?????

K

kerst614

fox 8 wordt veronica wat moet het toch worden upc ????????

Originally posted by kerst614
fox 8 wordt veronica wat moet het toch worden upc ????????

Kijk, ik ben ook geen vrienden met die pruts**s van upc. Maar wat heeft de naamsverandering van V8 met upc te maken ???

Niets. Daar heeft UPC noch enige andere kabel- of satellietprovider iets mee te maken.

Het rompslompende Veronica is verkocht aan SBS Broadcasting, die V8 al hadden opgezet, tevens daarbij denkende aan de toekomstige samenwerking en dan zou het Veronica 8 gaan heten en daarna Veronica.
Op het laatste moment heeft Veronica zich teruggetrokken uit de besprekingen en is V8 gewoon blijven bestaan omdat die zender toch inmiddels al aardig begon te draaien.

Na al het gedoe bij Veronica is ie dus nu alsnog verkocht aan SBS Broadcasting en zij gaan nu van de bekendere Veronicanaam gebruik maken in plaats van V8.
Zoals ik begrepen heb zou de programmering ook weer meer worden zoals het bij het vroegere (en toendertijd populaire) Veronica was dus persoonlijk maak ik me gaan zorgen.

Ik kan het mis hebben maar geef ze een jaar en dan is het TV avontuur weer voorbij.

En wat je verteld is waar Black Tiger het plan was er al eerder vandaar de naam V8 Zou overigens een berg geld gescheeld hebben als ze dat gelijk hadden gedaan .

De meesten hadden dit al voorzien dat het fout zou gaan maar ja .

gr,

Thewizzard

nog een paar nachtjes Slapen en dan de Sat dag

ik denk dat het een probleem wordt ik heb een raar gevoel voor de toekomst ..... we we kijken verder.

Nou The Wizzard, of het een berg geld gescheeld zou hebben weet ik zo meteen nog niet.
Cijfers geven ze toch niet vlug bekend en als je bekijkt dat Veronica zo goed als failliet was toen het verkocht werd, kan het nog wel eens zo zijn dat SBS het nu veel goedkoper heeft dan toen, who knows.....

Anyway, gezien het succes van de andere SBS Broadcasting zenders (SBS6, Net 5, V8) geef ik deze Veronica ook veel kans en zeker ook langer dan een jaar, temeer omdat ze de vroegere Veronica programmering gaan benaderen (maar dan aangepast aan huidige normen) die zeer populair was en dit zeker ook weer gaat worden als ik de geruchten zo hoor van wat er op gaat gebeuren.
Zoniet dan zullen ze snel genoeg teruggeschakeld zijn naar de huidige V8 programmering, een zender die ook al meer dan een jaar goed zijn best doet.
Ben benieuwd maar heb er in dit geval wel vertrouwen in.

En ja... voor mij nog 3 nachtjes, voor jullie 4. Ik heb er al echt zin in.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan