free x op 12226?

• Topic starter ikkrijgs2wel
  • Startdatum
I

ikkrijgs2wel

waar is free x op 12226 gebleven weten jullie dat?????

Misschien weg,, ze zijn al een tijdje op 2 transponders te vinden,, dus effe bij lyngsat of kingofsat kijken voor de juiste freq,, kan ik je nu ook effe niet geven hier op mijn werk.

ja dat klopt ze zitten ook op 10832/h maar daar is bij mij niet naar te kijken vliegt er steeds uit ook de andere kanalen die daar zitten echt klote hoor

het gekke is op de site van free x hebben ze de frequentie
12226 staan en ze hebben ook vandaag hun programmering doorgegeven op hun site als ze dat gedaan hadden dan hadden ze toch ook hun de frequentie wel veranderd neem ik aan toch of ligt dat aan mij de programmering staat tot donderdag ik kijk net ook even ligt hun site er weer af weet niet wat ze aan het doen zijn daar hoor ben wel blij dat je niet hoeft te betalen voor die zooi ongeregeld

Ik heb het zelfde probleem hier ook op alle ontvangers humax,echostar en hauppauge nexes als je de boel laat scannen
vindt tie alles behalve free x tv op 12226 en die andere frec
Dacht eerst dat de cam stuk was (zie topic Jack) maar als er meer mensen last van hebben zal het wel wat anders zijn groet opie

Ok net thuis en beide freqs effe gekeken,, ligt er inderdaad af op12.226

Maar op 10.832 H,, 22.000
Werkt die bij mij perfect,, geen rare dingen of eruit knallen.

nou opie die transponder is gewoon zwak denk ik heb hem laten scannen op 10832 met mijn humax maar kreeg steeds foute invoering begrijp niet dat ze op zo een klote frequentie gaan zitten heb die cam er maar uitgegooit en mijn aston cam er maar ingedaan want naar free x valt toch niet te kijken trouwens heb al die films toch al gezien balle zender

Het blijft hier ook behoorlijk tobben heb nu waarschijnlijk de cam
verkloot want nu werkt er ook al geen 6 in 1 meer in.
Die frec komt bij ook beroerd door dus einde verhaal denk ik groet opie

ja klote man succes verder en free x tv hoop dat jullie gauw failliet zijn dan leren jullie tenminste van deze fout

Bingo na veel gepiel weer beeld op 10832 jij dus ook sukses het werkt dus wel,werkt op haupauge WTV bij mij, hummie nog niet geprobeerd groet opie

@ ikkrijgs2wel

Laat anders een echte vakman je schotel uitrichten want de transponder 10832 hoeft geen enkel probleem te geven.

En zo is het maar net, koop gewoon een goede set, Stelletje prutsers...

Free xtv for live!

GR Fred.

Schijnt dat ze geluisterd hebben,, want nu gaan ze weer veranderen van freq op de astra,, omdat ze een sterkere transponder willen hebben en niet die zwakke die nu in gebruik is.

weet iemand al waar ze nu weer gaan zitten dan ze gaan dus ook weg van 10832 volgens jack hoe weet je dat jack

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan