Free-X TV

J

josthebos

Hallo Luitjes

Vandaag is ook bij mij alles zwart wat Free-X tv betreft.

Heeft er al iemand gegevens hier over wat er aan de hand is.
Ik heb een originele module en ook mijn sat ontvanger een nieuwe scan laten doen op de Astra satelliet.
Helaas heeft mijn ontvanger er wel een frequentie op gezet maar geen geluid en geen beeld.
Wat is er aan de hand.
Als iemand iets weet gelieven het hier te plaatsen.

Jos

Hoe zit het op de hotbird? Heb je daar wel nog FreeX of heb je geen mogelijkheid om hotbird te ontvangen?

Ik ben de hele nacht bezig geweest met wat nieuwe CI's hier aan de praat (proberen) te krijgen... en ergens in de loop van de nacht was het inene over met FreeX-TV... ik dacht dat het aan de CI lag, maar ik heb nu (13:05) weer gewoon beeld... denk dat ze er even uit lagen ofzo...

Suc7!

Greetz, Flyer19

sorry vergeten
1137 H
videopid 3524
audiopid 3644
pcrpid 3524
sid 7324
grtz. jlmg

ik heb net gekeken maar op astra zit zelfs geen signaal bij mij
op 10832 22000 5/6 heb hem nu naar de hotbird gedraaid en daar heb ik perfect beeld heb vanacht ook gekeken toen waren ze op beide sattelieten weg op hotbird zitten ze nu weer op hun nieuwe frequentie 12207 27500 3/4 geloof horizontaal en de oude frequentie is uitgezet gelukkig heb ik een draaisysteem dat ik ze in iedergeval op hotbird heb astra was bij mij al een probleem maar nu zijn ze echt helemaal pleite daar zitten ze misschien op nieuwe transponder op astra ik weet het niet maar ja heb beeld en daar draait het om

Werkt hier zowel als astra en hotbird beide perfect,, zie tenminste nekkid girls op mijn scherm,, gauw verder zappen want ik kijk hier nooit naar :)

Wat is er met deze zender aan de hand????????
Dan heb ik weer wel beeld dan weer niet.

Nu om 14:27 uur weer niet dus.
Niet op Astra en niet op Hotbird.

Jos

zelfde storing als paar dagen geleden zal wel even duren voor ie het weer doet heb net gekeken 16.30 uur en nog geen beeld dus in ieder geval al 2 uur niks stelletje amateurs zijn het bij free x tv tja hollanders he die kunnen niks je word er gek van maar ja er komt hopelijk van zelf wel weer beeld

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan