freecam probleem

B

b18

hum 5600 gepatcht naar 5400.alles naar wens behalve 1ding.de freecam werkt niet naar behoren, maar nu heel traag.het duurt soms wel een minuut voor het prgramma beeld geeft.andere module(aston 1.03) werkt als vanouds.iemand een oplossing?

5400 heeft irdeto aan boord 5600 niet dus kan nooit een freecam worden

ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt maar toch bedankt vppr je reactie.de ontvanger werkt niet als freecam,maar er zit een freecam in die eerst goed werkte.blijkbaar werken de patches niet goedsamen. vraag is hoe krijg je het weer goed.

Welke versie heb je momenteel op je freecam staan?

versie 2.019.mischien is een joker of een mm een oplossing?wil de ontvanger eigenlijkwel houden want de ontvanger werkt nu veel beter.

Hmmz.... ik heb ook de b2-019 er in, en die werkt perfekt en stabiel, ook in de Humax 5400 van een familielid.
Zelf heb ik een Nokia 9600.

Ik heb het vermoeden dat de firmware die je in de 5600 gezet hebt toch op een of andere manier probeert de interne cam aan te spreken die er dus niet is, en dat ie zich op die manier verslikt in de Freecam.

Ik hoop echt dat een andere 5600 bezitter je met dit probleem kan helpen of dat iemand misschien iets gelezen heeft van een patch ofzo waarmee de interne cam routines eruit gefilterd kunnen worden zodat je daar geen last van hebt.

Een magic zou misschien ook wel kunnen maar daar kan ik je niet mee helpen, ik heb zelf geen ervaringen met magic dus ook niet met magic in de 5600.
Wellicht een van de andere hobbyisten.

inderdaad,hij werkte ook hier prima totdat we dit probeerden,en hij doet het nog alleen erg traag.ook hier loop je een keer tegenaan met al die sofware mogelijkheden,we knutselen gewoon verder,bedankt en succes met de hobby.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan