FreeXTV module updaten !!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Een vraagje hoe update ik nou de freetxv module met de FULLX4 file met cas2 hoe gaat dat iemand al eerder gedaan zo ja waar en hoe zal de Jcard erin moeten exact !!!

Iemad een idee ik kwan er effe niet uit hoe dit moet...
Of staat op het net met foto hoe dit moet...

Groetjes,
Deliyurek007

Kijk maar eens op casinterface.nl onder programmeren. Daar staat een goede uitleg met foto's over hoe je gebruik moet maken van de cas 2 met J-tag interface.

De site ligt helaas down Pet123....wat ik weten is hoe programmeer ik de jokercam met cas2 en waar en hoe zal de Jtag interface in er wordt gezegd aan de recher gedeelte nou ik krijg geen connectie of het kan ook zijn dat die ik niet exact weet hoe dat moet....

Overal gezocht tot heden maar geen effect en nog even niet wijzer van geworden.

Als ik maar aantal foto's heb hoe het erin moet en wat de volgorde is hoe je het moet laden.

Ik blijf zoeken maar of het nog gaat lukken dat is de vraag....

Groetjes,
Deliyurek007

Kijk effe hier hoe die jtag er in moet zitten.

Hoeft er maar een klein stukje in,, de inkeping moet aan de rechterkan t zitten.

http://www.cellularcenter.it/duolabs/manualcas2dutch.pdf

Als je op connect drukt en nog geen contact hebt de jtag voorzichtig en langzaam iets heen en weer bewegen totdat die connect zecht op je beeld scherm.

Bedankt jack ik ga effe vanavond even uit proberen.....

Groetjes,
Deliyurek007

Ok ik heb nu verbinding maar tijdens het laden van de bestand Fullx4 en dan write krijg ik na enkel seconden Error durring programming please restart want die komt heel even snel in het beeld en dan is die weer weg....
Ik heb de programma opniew gestart verwijderd pc opnieuw gestart maar helaas pindakaas....
Wat gaat er niet goed iemand die ook al eerder gehad hebt...

Of moet ik wat anders doen wat het is...
Trouwens ik heb een module waar FREExtv op staat...

Groetjes,
Hasan

welke versie van cas interface studio gebruik je???
De latere versies schijnen nogal wat problemen te geven.
Ik gebruik hier versie 3.3.3 en die werkt perfect.

Dat klopt en ik heb de probleem al gevonden het is versoe probleem die wat probleem geeft en voordat je dat gaat doen is in feite dat je ook even moet erasen.......en dan de bin file laden...

Na het laden effe gekeken en hij doet het maar niet alles alleen een kanaal en dat is F@llx2 en niet anders....

groetjes,
deliyurek007

Full 1 en die andere moeten het ook doen dan,, kijk effe in menu wat er staat SHL of ALL,, even heen en weer gaan hier tussen danmoet het werken,, eenmaal werkend kan je hem op ALL laten staan voor je 6 in 1 kaart.

Jack ik heb zo juist op ALL gezet echter alleen beel op F@llX2 en niks anders.........en als ik op SHL zet krijg ik de melding bij FR@@tv ENTILEMENT IS-OUT-OF-DATE en dan op de andere kanelen geen beeld....

Groetjes,
deliyurek007

Kijk je via hotbird of Astra,, op hotbird zouden ze het toch echt moeten doen.

Gebruik je trouwens wel de goede dumpfile hiervoor.

Jack ik heb zo juist de Fullxnew gedownload nu heb ik beeld op de alle f@llx en no free@tv en geen D@nt P@nic...ook al zet ik op ALL oftewel op SHL blijft het dezelfde....

F@ll werkt zo juist op astra als hotbird maar de andere geen enkele kans dat die open gaat....

Heb jij de goede file wat erin moet en dat ik die kan laden Jack...

Kan je die als nog even mailen naar deliyurek007@msn.com

Alvast bedankt

Groetjes,
deliyurek007@msn.com

Klopt dat alleen de fullx kanalen werken.
Don't panic draaid al een heel poosje niet meer met shl crypt (koderingsproblemen volgens hen ofzo) en freex werkt helemaal niet meer op de module, deze hebben shl crypt helemaal uitgeschakeld.

Okee dan is het duidelijk ....dus het is gewoon goed wat ik gedaan hebt...

Groetjes,
Deliyurek007

Ja klopt,, Sjonnie heeft gelijk en jij hebt alles goed gedaan,, hebbie nog geen genoeg natuurfilms dan nu met sly ook :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan