freextv

M

mitella

Hallo ff een vraagje weet iemand waar freextv is gebleven ontvang niets meer op Astra of Hotbird

Van de Free xtv site:

NEW NEOTIONCRYPT FAILURE (06/01/04):

We regret to announce that the scrambling service provided by Neotion has again failed since last Sunday and Neotion has been unable to fix it to date. The channel is still broadcasting and viewers using our Irdeto InXworld smartcards are not affected.

Aware of the inconvenience caused by so many shortcomings from our service supplier Neotion, we are actively looking for alternative solutions to upgrade both the security of our scrambling and the comfort of our viewers. An upgrade will be announced here and made available very soon. Please accept our apologies and bear with us while we work on these issues.

Zoals ik dus al zei,, niks nieuws,, gebeurd elke maand of zo :)

En Jack kan het weten want hij kijkt nooit zegt hij tenminste

missen jullie hun films dan is alleen maar anabolic shit tegenwoordig of oude uit de motteballen gehaalde franse films
daar koop je nou zo een module voor om wel 3 keer in de maand of naar storing of naar een balk te kijken waar in staat gecodeert
en dan nog lekker zeggen onze irdeto viewers hebben er geen last van nou bedankt hoor free x daar hebben we wat aan de meeste mensen in europa hebben een module dacht ik dus fix de problem en vlug stelletje prutsers zijn het niet te geloven wat een ballekanaal

Wat ik het ergste vind is dat ik niet weet of het aan mij ligt of aan hun, ben de hele zondag aan het ecm fixen geweest, maar natuurlijk zonder enig resultaat. In principe vind ik het niet zo'n ramp, het kost eingelijk niets, de cam is voor meerdere doeleinden geschikt en dat je er dan letterlijk en figuurlijk ook nog een k*t kanaal mee kan ontvangen is leuk meegenomen.
zolang het niveau nog boven tv6 ligt, hoor je mij niet klagen.
Vind het nu wel lang duren :(..... als een kabelmaatschappij dit zou flikken .....
Blij dat Kiosk trouwens weer werkt....lullig voor de vrouw dat ze steeds de tuin in moet om de schotel te draaien :)

Elke nacht zo'n verlopen kop ala Andre Hazes bekijken die tegen niets vermoedende bellers FALSH roept. Dikke vette pret man.

Van de Freextv site:

NEW NEOTIONCRYPT FAILURE : GOOD NEWS (06/03/04)

WE ARE BACK LIVE!! Thanks for your patience and again, please rest assured that we are working toward bringing you in the very next weeks a solution that will be stable and will let you enjoy the channel. The upgrade will be announced here and made available very soon.

yep ze doen het weer en o o o wat een goede films not

Je kan zelfs je cam verbouwen en dan heb je zelfs 2 K.. zenders

kep de nieuwste ruDream maar nix free-x, hoe installeer ik die manual?

nummer 10 ik heb een orginele cam van free x tv kan ik die ook verbouwen dan??

NUCLE kan je een klein tipjevan de sluier oplichten.
eventueel per pm bij voorbaat dank.

Simpel,, nieuwe dumpfile voor Cas2 ,, waarmee je FreeXtv en FullX 1 en 2 en DP mee kan krijgen :)

Originally posted by jack
Simpel,, nieuwe dumpfile voor Cas2 ,, waarmee je FreeXtv en FullX 1 en 2 en DP mee kan krijgen :)

hm, dumpfile, ikke misschien dom, maar waar zou ik die kunnen vinden?

deze had ik nog niet bedankt voor het onder de aandacht brengen.

@jack fijn dat je cas2 problemen voorbij zijn het zal je maar gebeuren he hehe

greetz rizzla

de politie is je beste vriend

is het al iemand opgevallen dat de vervaldatums voor fullx en don't panic op 15 juli 2004 staan waar deze bij de eerdere versies 15 aug voor don't en 2005 voor fullx was ,dus max een maandje kijken en dan is het weer afgelopen.

grtz

En dan zet je de andere weer terug,, maar nu heb je effe 1 module nodig,, is toch effe makkelijk :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan