full x 2 na 5 minutenbeeld weg

H

hudson hawk

hallo mensen ik heb zins kort ook full x tv 2 op mijn zeta cam
maar na 5 minuten beeld weg overschakelen en ik heb weer beeld voor 5 minuten hebben jullie daar ook last van dat neotioncrypt is niet zo een beste uitvinding volgens mij free x tv had vanacht ook weer storing ze zijn er nu weer maar voor hoelang

Heb je een vraag gesteld dan?????, Ik dacht dat je de Freextv codering aan het uitleggen was..hehehe

Maar je hebt wel gelijk, FullXTV heeft hier ook wel eens last van freezes, dus je bent niet de enigste.

GR Fred.

o sorry ja ik had er een vraag teken bij moeten zetten sorry
maar jij zegt af en toe twilight bij mij is het echt om paar minuten hoor ligt dat aan die codering van hun

ik heb nergens last van fullx 1en2 draaid goed maar wel met een skycrypt versie 0.91

Nou bij mij is het ongeveer om het kwartier, maar ik heb dan ook de 4 in 1 versie in de yellow zetacam, het zou daar dus ook aan kunnen liggen. de achterzet is de Dreambox dm 7000

GR Fred.

Probeer de laatste modded Rudream eens, die werkte gisteren perfect op de fullX 1 en 2,FreeX (astra/hotbird)en Don't Panic ( toen ik tenminste de skycrypt uit de doos gehaald had).

Al met al een leuke image en ook stabiel hier, kreeg met deze image ook mijn CF in de usb reader aan de praat met Dreamflash bij alle andere images kreeg ik steeds <device not linked>.

de 4 in 1 versie had ik ook uit geprobeerd en die werkt ook perfect zonder freezes zal toch waarschijnlijk aan de cams liggen die jullie gebruiken

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan