FUNboektoe ?

M

MAS3

Het begint wel een bananenrepubliek te lijken hier.

Eerst word je een bank account aangepraat, en dan worden binnen een jaar de valuta afgeschaft om plaats te maken voor nieuwe valuta (met dezelfde naam om de verwarring te vergroten).

Vervolgens word er tussen neus en lippen vermeld dat je gauw je account moet leeghalen, want anders doet de dictator dat voor je en kun je naar je fun-euris fluiten.

Als je dan maar gauw die bank binnenstormt om je euri's te claimen, zie je dat je portemonnee ineens leeg is (terwijl er eerder nog wat zakgeld in zat).

En je hebt ineens een andere portemonnee waar wel wat zakgeld in zit, maar die kent de bank weer niet...

Wat nou, geld van de spaarrekening afhalen wat dan direct in een bodemloze put verdwijnt ?

Dit stinkt !

Zometeen ben ik al mijn 7268.97 euris kwijt.

Rente weten ze ook al niks meer van bij die bank.

Denk dat ik maar eens ga reclameren bij wat ministeries, EU en vooral ook de belastingdienst.

Dat die deze onwelriekende bank affaires maar eens moeten gaan onderzoeken !!

Ik wil niet teveel kolen op het vuur gaan gooien nu, want de BBQ tijd komt er weer aan....

Maar ik denk en vrees dat we binnenkort eens persoonlijk een babbeltje moeten gaan maken met onze Tiger! Die piept er dit jaar niet stiekum tussenuit...

Ik dacht dat jij hem intussen wel wat beter kende?

Ik denk dat ik nu wel weet wat er aan de hand is, want er wordt heel de tijd wel verteld dat er nooit een fiets aangekomen is, maar volgens mij is dit een gigantishe dekmantel en afleidingsmanouvre om daar maar over te blijven zeuren dat iedereen die topics maar blijft lezen, en dit helemaal over het hoofd gezien wordt???

Ik gooi dit jaar iig geen ouwe sokken weg!

Kortom wat er ook gebeurt, mijn steun heb je!

Ehmz.... ja kijk, de vakantie en de benzine moet ook ergens van betaald worden, dus niet te veel zeuren en mauwen he.:biggrin:

De bankrente is pas per vandaag uitgeschakeld. Dit is vanwege het feit dat er door de regering nog besloten moest worden of de bank nog naast het nieuwe euri-systeem gebruikt zou worden of niet. Schijnbaar heeft het nieuwe systeem ook een bank-funktie. Deze zou dan de oude kunnen vervangen. Het blijkt daarmee ook nog mogelijk te zijn Fun-Euri te lenen. Tegen bijbehorende rente begrijpelijkerwijs!:biggrin::biggrin:

Doch gezien de huidige klachten alhier, heeft het de regering behaagt de Fun-belastingdienst naar een oplossing te laten zoeken en deze oplossing is ook gevonden.

Men kan gewoon zijn geld op de Fun-bank laten staan. Mocht de belastingdienst besluiten van het nieuwe banksysteem gebruik te maken, heeft men een convertor ontwikkelt, waardoor men gewoon het banksaldo van elke gebruiker kan overhevelen naar de fun-euri die niet op de bank staan.

Daarna kan men zelf weer Fun-euri op de nieuwe bank plaatsen.

Uiteraard zou het te allen tijde kunnen voor komen, dat er een bug in die conversie sluipt en er bij het overhevelen enige fun-euri -kunnen- verdwijnen, de zogenaamde "strijkstok" bug. Vandaar het uitstekende advies van ondergetekende om maar zelf de Fun-euri over te hevelen naar het normale account.

E-doch, aldaar kan niet gegarandeerd worden dat het veilig is voor overvallers of andere onvolkomendheden. Het blijft dus uiteindelijk kiezen tussen twee kwaden, waarbij aangetekend moet worden dat dit uiteraard geheel buiten de invloedssfeer van ondergetekende ligt. Wij zijn immers administrator, geen politie.

Het is immers uwes keuze wat uwes allen gaat doen, de keuze is vrij, dus daar kan ik niks aan doen.....

P.s. bij bepaalde lieden zal er extra fietsbelasting worden geheven!

Wat mij nog het meeste opviel is dat de klagers alhier wel goed konden klagen, maar klaarblijkelijk nog niet eens ontdekt hadden dat de Funbank niet werkte.

De "money" rij in de database was namelijk gewijzigd naar "credits" en dit was niet aangepast in de Fun-Bank computers, waardoor opnemen niet eens mogelijk was.

Toch weer bijzonder klantvriendelijk van ondergetekende en de fun-belastingdienst dat dit euvel zo snel gerepareerd is geworden, voor hetzelfde geld was zomaar ineens het banksaldo leeg geweest.:tong:

@ Mas,

Heb die bank hier nooit vertrouwd, dus ik had mijn funeuries gewoon laten staan. Wat denk je, alles weg hé. 6645 funeuries gewoon weg. Maarja, inderdaad de bbqtijd komt er weer aan. Ik vind het zonde voor de goede onder ons maar ik denk toch dat de inschrijving dit jaar rond de 335 funeuries p.p. gaat bedragen. Heb ik in augustus in ieder geval alles weer terug en dan maar kijken hoelang het er dan op blijft staan. :lol: :lol:

Boets

Boets: Je begint op de Fun belastingdienst te lijken. Alles wegmoffelen en dan de bank de schuld geven dat er "opeens" fun-euri's weg zijn. Gelukkig heeft onze FBD (Fun Beveiligings Dienst) overal logfiles van dus we kunnen zo het bewijs overleggen dat je zelf die euri's weggesluist hebt, bijv. naar Mas3, die opeens veel onverklaarbare euri's heeft.:biggrin:

Edoch is onze bank ook de kwaadste niet en de bankdirectie heeft besloten, dat als straks het nieuwe banksysteem geimplementeerd is, er 335 fun-euri bbq bijdrage op je rekening gestort zullen worden!

Als wederdienst voor deze coulante actie zal er dan wel een parkeerplaats binnen 10 meter loopafstand van de keukendeur gereserveerd dienen te worden voor de bankdirectie, oftewel ondergetekende. Enwel binnen het tuinhek uiteraard.:tong:

Nu mis je zeer zeker iets, en ook Mas3 en andere mensen die het advies om het geld van de bank te halen niet opgevolgd hebben.

Er ging dus daadwerkelijk buiten mijn schuld iets mis met de upgrade en weg waren de centen die op de bank stonden.:huilen:

Maar gelukkig is de bank wel beter als eerst.... alleen durf ik niet te zeggen voor wie de bank nu beter is.:bloos:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Er ging dus daadwerkelijk buiten mijn schuld iets mis met de upgrade en weg waren de centen die op de bank stonden.:huilen:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Vindt het toch wel een beetje raar dat altijd tijdens de nachtelijke uren gebeurt als iedereen op zijn nest ligt. :confused:

Afijn ik heb mijn ouwe sokken al uit de bullenzak gehaald, want het vertrouwen in deze bank is nu helemaal weg, zeker nu je er ook geld kunt lenen.

Nachtelijk? Het bericht stamt van 07.00 uur vanmorgen, de tijd dat jij altijd pleegt forums te bezoeken naar jouw zeggen op een ander forum.:biggrin:

Maar het klopt, de Postbank en andere banken doen ook hun onderhoud nachtelijk, dat is normaal, zodat de klanten er geen overlast van ondervinden. Dus hier gebeurt dat ook zo.;)

Overigens kun je Fun-Euri niet in kousen stoppen. Wel krijgt elke gebruiker op zijn of haar verjaardag een verjaardagscadeau van de bank!

Ik vind dit echt niet lollig.

Ik stel die vraag niet voor niets, maar krijg er geen antwoord op.

Wat mij betreft gaan die fun euris er direct weer af want het levert alleen maar gekloot op.

Ik vind dit echt niet lollig.
Ik vindt dat "gekloot" wel; meevallen hoor mas3.

Tiger is lekker met zijn forumpie bezig en probeert er alles aan te doen om meer leden te trekken, en door er een beetje de lol in te houden blijft hij lekker bezig.

Moet op zijn tijd toch kunnen, of niet soms?

Serieus zijn we al genoeg op ons dagelijkse werk, dus laat er ook nog een beetje lol zijn. ;)

Nachtelijk? Het bericht stamt van 07.00 uur vanmorgen' date=' ![/quote']
Dan ben je wéér veel te laat naar je nest gegaan!!!

Ik stel die vraag niet voor niets' date=' maar krijg er geen antwoord op.[/quote']Welke vraag stelde je dan? Ik zag alleen maar een klachtbericht en een melding dat je e.e.a. ging aankaarten bij ministeries, de EU en de belastingdienst. Op zich geen probleem want wij hebben hier onze eigen belastingdienst dus dat scheelt.

@Freggel1: Mas3 schrijft geen smileys, maar bedoeld het uiteraard niet zo serieus als jij denkt dat ie het bedoeld, heb je immers al eens een echt ministerie en een belasting dienst zien gaan kijken naar zoiets als gratis geld op een forum? :biggrin:

Dan ben je wéér veel te laat naar je nest gegaan!!!
Dat is relatief, ligt er aan hoe je het bekijkt.... je kunt ook gewoon zeggen dat ik lekker vroeg naar bed ben gegaan.:tong:

@Freggel1: Mas3 schrijft geen smileys' date=' maar bedoeld het uiteraard niet zo serieus als jij denkt dat ie het bedoeld[/quote']
Ja Black Tiger, jij kent onze Mas, en ik ken hem, maar de meelezers kennen die hem?

Ik moet nu even eerlijk zijn over iets wat jij volgens mij ook nog wel weet, ik heb ooit eens een verzoek gedaan aan iemand die wegging bij een forum en zei nooit meer terug te komen, om eens iets meer met een glimlach, dus smilies, te posten, want er zijn veel dingen die je op 2 manieren kunt lezen. ;)

Daarom even mijn reply ertussen, verder geen kwaaie bedoelingen, forum moet duidelijk blijven in bepaalde uitleg vindt ik, dus ook wanneer iets serieus is of grappig bedoelt.

Hopelijk snap je ook deze reply?

Ik laat gewoon die bank klappen. 115 euri. Gaat goed zo:lol: :lol:

Zit volgens mij weer aan het gerstennat. :bier:

Te laat, er komt een strafkorting aanzetten!:biggrin:

Zo gewonnen, zo geronnen, de belasting heeft ingegrepen.:biggrin::biggrin::biggrin:

"Als wederdienst voor deze coulante actie zal er dan wel een parkeerplaats binnen 10 meter loopafstand van de keukendeur gereserveerd dienen te worden voor de bankdirectie, oftewel ondergetekende. Enwel binnen het tuinhek uiteraard"

Hahaha, zal er toch minimaal 7000 funeuries op de rekening van boets moeten staan.

Boets

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan