FUNboektoe ?

Minimaal 7000 euri? Geen probleem, is al voor je geregeld!

En nu ga ik eerst lekker pitten!:)

Hé Tijger geen -7000 euri maar + 7000 euri hé. Zoals het er nu voorstaat is de parkeerplaats van jou ergens in het dorp hoor.:lol: :lol:

Boets

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja nou wordt je lastig, eerst frauderen met het systeem, dan wil je minimaal 7000 dus geef ik min 7000, nu wil je weer maximaal 7000. Nu wacht ik toch eerst dat je zeker weet wat je wilt.:biggrin:

Maximaal 7000 is geen optie, ik kom wel met de bus.:biggrin::biggrin:

Hoeft niet zo moeilijk te zijn hoor...

Kom gewoon met de auto, zet hem bij mij weg, en dan rijden we samen met de fiets naar het nimfenbos. :biggrin:

Net zo ver met de fiets en gezond ook nog.

Klopt en als het nu iemand anders dan freggel1 was die me dat aanbood zou ik dat ook nog doen ook. Maar gezien recente ervaringen met een bepaalde fiets met dame i.c.m. freggel1, loop ik het risico dat ik er dadelijk op in ga en dat die fiets dan weg is en we te voet naar het nimfenbos moeten en da's me net iets te ver weg.:biggrin:

IK kan het nog sterker vertellen, twee weken geleden bij

toeval in Zundert geraakt voor een zakendiner in een

restaurant annex bar.

Was in een restaurant waar aan het plafond en sommige

wanden allerlei soorten bier in flesjes stonden, volgens de

eigenaar had ie er nog zo'n 3000 elders opgeslagen staan.

Ik dacht ik ben in Zundert en vraag aan de eigenaar ken je

toevallig freggel1 en ja hoor hij zegt "Oh die van die fiets".

Overduidelijk lijkt me.

BT je hebt gelijk weest voorzichtig.

Multispeed

Harstikke bedankt voor dit interessante verhaal Multispeed!

En uiteraard voor bijbehorende waarschuwing. Een geluk bij een ongeluk dat je daar toevallig moest zijn en je er op deze manier achter kwam.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Ik ga mijn dank eens uitdrukken in Fun-euri.;)

P.s. Ik heb een beetje een fout gemaakt, vinkje verkeerd gezet.

Wilde iedereen 200 euri geven, maar omdat het vinkje verkeerd stond, is iedereen zijn account op 200 euri gezet.

Geregistreerde gebruikers 200, Special members 500 en Moderators 700 nu.

Ohja, Multispeed en Pikkie hebben elk 200 Fun-Euri extra gekregen voor bewezen diensten aan ondergetekende.:biggrin:

Jullie gaan er van uit dat ik grapjes maak hier, maar ik ben bloedserieus.

Inderdaad heb ik maar van 1 smiley gebruik gemaakt, en dat is die die bij de topic staat.

Wat ik eerder meldde was dat er 2 banken tegelijk waren, en dat het niet duidelijk was waar je euries heen zouden gaan als je ze zou opnemen.

Schijnbaar kon je dat uit mijn verhaal niet opmaken, en ben je gewoon doorgegaan waar je mee bezig was.

Ik vind het echt niet lollig, want ik probeerde die euries een beetje bij te houden en ben dat dus van het ene op het andere moment kwijt.

Er is nu "toevallig" nog maar 1 persoon die zijn euries nog heeft, en raad eens wie dat is..

Dit is mijn laatste berichtje in deze thread.

bijtoeval in Zundert geraakt voor een zakendiner in een

restaurant annex bar.

Was in een restaurant waar aan het plafond en sommige

wanden allerlei soorten bier in flesjes stonden, volgens de

eigenaar had ie er nog zo'n 3000 elders opgeslagen staan.
@Multispeed, heette dat cafe toevallig in de wandelgangen???

Als je goed kijkt in het fotoalbum dan zie je ook nog het moment dat die flessen die daar leeg staan, op zijn. :bier:

Tja Mas3, ik probeerde ze zelf ook een beetje bij te houden, net als een aantal anderen inderdaad.

Als je echt serieus bent, waarom schrijf je dan dingen als "ministeries" en "belastingen" en "eu".

Wat ik eerder meldde was dat er 2 banken tegelijk waren, en dat het niet duidelijk was waar je euries heen zouden gaan als je ze zou opnemen.
Dat heb je niet gemeld, je vroeg je alleen af of de fun-euri niet in een bodemloze put zou verdwijnen als je ze van de bank zou halen, er staat nergens iets van twee banken.

Verder zag het er uit als iets wat je jezelf afvroeg dus was het niet duidelijk dat het een vraag was. Als ik een advies geef kun je er normaliter van uit gaan dat je je daar weinig zorgen over hoeft te maken.

De reden dat ik mijn euri's nog heb is eenvoudig weg omdat ik dus wel tijdig ze van de bank af heb gehaald, toen anderen ze hebben laten staan, en meteen toen de nieuwe bank er was, heb ik ze ook weer op de bank gezet. Had iedereen kunnen doen want ik heb het telkens aangegeven en dat is ook gelezen.

Waar gehakt worden vallen spaanders en als er fouten in de scripts zitten, of met een ombouw ik me ergens vergis kan ik daar ook niets aan doen.

De reden dat mijn euri's in het account er wel nog zitten en niet gereset zijn, is omdat ik als admin een account heb wat niet gewijzigd kan worden zonder dat ik apart een php file ga editten, dat is een account bescherming, heeft voor en nadelen. Zo is iets testen vaak niet mogelijk met dat account, maar het is ook de reden dat er geen fun-euri van het account afgetrokken konden worden.:)

Als het je happy maakt wijzig ik die file wel effe en zet beide admins op een beginstand van 1000 euri, geen probleem.

Als mensen de fun-euri echt zo serieus nemen dan is men verkeerd bezig en verwacht ik een pm van je.

Vanaf het prille begin is aangegeven dat dit alleen puur voor de lol was. Ik heb genoeg aan mijn kop met al het werk en nog andere dingen en er ligt nog een hoop template werk voor de boeg, dus als er eens met die Fun-euri wat mis gaat, pech gehad.

Men ziet er hier weinig van, maar men heeft nog niet eens half een idee van wat er acher de schermen allemaal verandert en verbouwd is ondertussen, om zaken stabieler te laten draaien, mooier te maken, en onderhoud en upgrades eenvoudiger.

@Freggel1: De wandelgangen blijven bij mij maar laden maar er gebeurt verder niks.

@freggel1: Was niet "De Wandelgangen" maar "Hotel Roskam". KLIKKLIK

Lekker was dat ze daar een Tripel :drink::drink::drink: van de tap hadden, smerig lekkar!

Ook de door you, in een andere posting, gesignaleerde Polen om en rond de

ALDI voor mijn ogen voorbij zien vliegen. Errug druk daar rond 17.30 uur.

Ik zal bij een volgende gelegenheid "De Wandelgangen" zeker bezoeken.

@BT: De Fun-Euribeloning voor het melden van het voorval in Zundert is

wat mij betreft niet nodig ik meldde slechts wat er is gebeurd en dat alles

zonder winst- of verlies-oogmerk. Het gaat in het leven tenslotte om feiten. :biggrin:

Multitripel

@BT, normaal moet het laden toch stoppen hoor, klik anders linksboven in het plaatje eens op main menu.

@Multispeed, dat is tegenover elkaar waar jij geweest bent, je bent anders wel op het "mindere" adres geweest.

Stuur jou nog wel eens een pm'tje met mijn adres voor een BBQ. ;)

Uhhh, ik denk trouwens dat je toch teveel trippels op hebt hoor Multi...... want de aldi ligt helemaal aan de andere kant van zundert, tegenover "De Roskam" zit onze Dirk...

Daar lopen idd de polen, en 100 meter rechts daarvan, gezien vanuit mijn richting, zit onze welbekende tippelzone...

Maar nou gaan we teveel offtopic, straks wordt onze Mas helemaal boos, en dat kunnen we niet hebben. :stupid:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan