Tja Mas3, ik probeerde ze zelf ook een beetje bij te houden, net als een aantal anderen inderdaad.
Als je echt serieus bent, waarom schrijf je dan dingen als "ministeries" en "belastingen" en "eu".
Wat ik eerder meldde was dat er 2 banken tegelijk waren, en dat het niet duidelijk was waar je euries heen zouden gaan als je ze zou opnemen.
Dat heb je niet gemeld, je vroeg je alleen af of de fun-euri niet in een bodemloze put zou verdwijnen als je ze van de bank zou halen, er staat nergens iets van twee banken.
Verder zag het er uit als iets wat je jezelf afvroeg dus was het niet duidelijk dat het een vraag was. Als ik een advies geef kun je er normaliter van uit gaan dat je je daar weinig zorgen over hoeft te maken.
De reden dat ik mijn euri's nog heb is eenvoudig weg omdat ik dus wel tijdig ze van de bank af heb gehaald, toen anderen ze hebben laten staan, en meteen toen de nieuwe bank er was, heb ik ze ook weer op de bank gezet. Had iedereen kunnen doen want ik heb het telkens aangegeven en dat is ook gelezen.
Waar gehakt worden vallen spaanders en als er fouten in de scripts zitten, of met een ombouw ik me ergens vergis kan ik daar ook niets aan doen.
De reden dat mijn euri's in het account er wel nog zitten en niet gereset zijn, is omdat ik als admin een account heb wat niet gewijzigd kan worden zonder dat ik apart een php file ga editten, dat is een account bescherming, heeft voor en nadelen. Zo is iets testen vaak niet mogelijk met dat account, maar het is ook de reden dat er geen fun-euri van het account afgetrokken konden worden.
Als het je happy maakt wijzig ik die file wel effe en zet beide admins op een beginstand van 1000 euri, geen probleem.
Als mensen de fun-euri echt zo serieus nemen dan is men verkeerd bezig en verwacht ik een pm van je.
Vanaf het prille begin is aangegeven dat dit alleen puur voor de lol was. Ik heb genoeg aan mijn kop met al het werk en nog andere dingen en er ligt nog een hoop template werk voor de boeg, dus als er eens met die Fun-euri wat mis gaat, pech gehad.
Men ziet er hier weinig van, maar men heeft nog niet eens half een idee van wat er acher de schermen allemaal verandert en verbouwd is ondertussen, om zaken stabieler te laten draaien, mooier te maken, en onderhoud en upgrades eenvoudiger.
@Freggel1: De wandelgangen blijven bij mij maar laden maar er gebeurt verder niks.