fyrecript en camd3 vraag

P

Parav0s

Hallo,

Heb sinds vandaag een Dreambox 7020 :biggrin: (in combinatie met een Multytenne)

Afijn, alles werkt, Gemini2.7 staat er al op ook
Maar nu heb ik zo'n Firecrypt kaartje erbij gehad, maar krijg je zo'n ding aan de praat ? moeten die contactjes naar boven of naar onder ??

Andere vraag gaat over camd3, heb ik dat daar bij nodig ?
Zou wel willen weten hoe en waar je zoiets dan installeerd, downloaden lukt nog wel, maar dan ?

Zullen wel domme vragen zijn, maar ja, anders leer ik het nooit

Thx

@ParavOs, jou kaartje moet met de chip naar beneden, dan leest jou dream hem.

Camd3 en dergelijke zijn emu's, daar zul je nog wel achter komen, als je weet wat emu's zijn.

camd3 bijvoorbeeld zorgt voor beeld op de Takkies om dat daar de sleuteltjes in verwerkt zitten. ;)

Mocht je de kaart niet werkend krijgen, installeer dan vanuit de dream de Dreamcrypt emu, daar moet het geheid mee lukken.

dank, da's al iets :)
Contactjes naar beneden, kijken of ik iets kan vinden, totnutoe zie ik geen verschil, ook niet na een herstart.

Maar eh, dat camd3 klinkt ook leuk, hoe doe je dat ? (op z'n leeks zeg maar)

@ParavOs , dat is te downloaden met je Dreambox, tenminste als je deze aangesloten hebt aan je router.

Ik weet even niet precies welke toets het bij een 7020 is, maar normaal bij een 7000 is het de blauwe toest en dan bij addons daar staan de downloads.

Ook even de keys erbij nemen ( Mary's) bijvoorbeeld en dan zou 1 en ander moeten werken met camd3.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan