(Gaap) Zomertijd...

M

MAS3

Het is weer zomertijd..

Dus reden te meer om de ontvangers in de gaten te houden.

Het is jaar na jaar weer een uitdaging voor CDS om de zomer/wintertijd overgang en vice versa normaal te laten verlopen.

Ik ken geen providers waarbij zulk blundergedrag te vinden is.

Deze keer werken de EPG's weer niet normaal.

Er is per transponder maar 1 zender waar de EPG goed werkt, de anderen zijn blijven hangen op het eerste item van vandaag.

Het is gewoon een zielig zooitje daar bij CDS.

Wat ze wel heel goed kunnen is jaarlijks meer rib uit je lijf trekken.

Maar je moet vooral niet verwachten dat je daar een heel klein beetje service of kwaliteit voor krijgt.

Want das een wel heel grote uitdaging voor deze monopolist.

 
LoooooooooooL.:biggrin::biggrin::biggrin:

Het is ook elk jaar weer hetzelfde bij die club he? Hoe lang bestaan ze inmiddels niet al? En nog steeds gaat het elk jaar weer 2x per jaar mis.

Eigenlijk is het te idioot voor woorden en te triest om er nog over te lachen.

Maar het zegt wel iets over de manier waarop men over kwaliteit denkt bij dat bedrijf, als het na al die jaren nog steeds niet eens een keer goed gedaan kan worden.

En dan is het ook geen kwestie van een paar uurtjes ernaast, nee dat is zelfs vaak nog tot dagenlang. En weken hebben we ook al meegemaakt in het verleden.

Pffffff....:sad:

Al die tientjes verhogingen van de afgelopen jaren..... daar had je toch al lang een beetje een specialist van kunnen inhuren 2x per jaar. Zelfs nog wel een uitstekende specialist.

 
Hoor ik hier nu iemand solliciteren, bij CD?????

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

 
HAHAHAHA.... nou niet als specialist op EPG gebied want daar kan ik niets van. maar ze mogen me daar best (tegen een dik salaris) aannemen als manager ter bevordering van klantenservice, klantgerichtheid en kwaliteitsniveau.:biggrin:

 
HAHAHAHA.... nou niet als specialist op EPG gebied want daar kan ik niets van. maar ze mogen me daar best (tegen een dik salaris) aannemen als manager ter bevordering van klantenservice' date=' klantgerichtheid en kwaliteitsniveau.:biggrin:[/quote']
Met een bonus van € 10,- per tevreden klant.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10
 
LoL, als ik zo'n bonus zou krijgen zou ik snel miljonair zijn.:biggrin:

 



Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan