galaxis sat 500 ird

Dat is toch een oude irdioto doos, wel redelijk wat kanalen, maar niet vatbaar voor een modded Cam, omdat de FW dat niet echt leuk vond.

Leuk voor op de camping voor de NL kanalen.

Heb hier zelf een easy galaxie world,, weet niet of je hem daar mee kan vergelijken,, maar heb daar mee zitten klooien na goed gelezen te hebben en vragen te hebben gesteld op satkinder board.

Heb er nu een nieuwe boot loader, software en settingslijst ingezet en nu werkt die perfect met een jokercam en originele premiere kaart.

Dus misschien eens vragen en lezen op satkinder board.

@droopy : vergelijk um met een Pace500, met aangepaste CAM (alleen Amon 4.4) kon je er nog wat leuks mee doen, maar sinds Betacrypt en Seca1 gestorven zijn, is hij alleen nog geschikt voor Irdeto1, het NL-pakket dus.

btw. trage zapper ....

merDe

Over dat trage zappen,, deed mijn easy world ook,, bijna 5 seconden voordat je beeld kreeg,, nu met andere boot loader en software beeld in 1 seconde.

dacht het wel dat het een oudje was.
in ieder geval bedankt voor iedereen.
groetjes droopy

Ik heb er 1. Vijf (!) jaar geleden gekocht. Altijd lekker mee gekeken. Inderdaad alleen geschikt voor het irdeto 1 pakket, maar toch altijd C+ en C- gehad. Wordt alleen bloedheet omdat ze er een veel te grote voeding in gezet hebben. Moet nu maar eens naar een andere omkijken.

Leen

In die galaxis easy world kan je anders gewoon andere software pompen van peppo geloof ik dat die heet,, eerst de juiste keys erin dan software en kijken naar alles.

Heb ik zelf getest en werkte perfect.

Alleen jammer dat je er geen motor aan kan hangen want dat ondersteund die niet,, en je moet een disecq 1.1 gebruiken voor 13 en 19 oost.

Alleen werkt de originele premiere kaart dan niet meer.
Maar de meeste hebben die toch niet.

inderdaad jack.
G***o heet dat.
heb hem hier op hispa, astra en hotbird staan
als je de keys een beetje aanpast kijk je een heleboel zonder kaart

hispa Digitaal+(auto update)
tv cabo (auto update)
astra Nederland (irdeto 1)
canal+ fr.
cinecinemas Fr.
hotbird tps
poolsat (incl playboy en zondag ajax-fyenoord)
absat
slovenia
rai
croatia
srg(zwitserland)

Prima bakie en voor attacks van digi+ hele snelle updates.
kijk eens op gxmax
mocht je problemen hebben met de k***s wil ik ze je wel toesturen.

alles rechstreeks in de reciever proppen en kijken maar

safariman
galaxis easy, rom10_13 en safarimank**s

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan