Game: Th3 Plan

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.288
Punten
113
Leeftijd
61
Spel is voor PS2 maar ook voor PC.

Speelt hier iemand dit spel toevallig? Ik zit ergens waar ik een code moet jatten voor een stalen deur in een villa.
Deze code heb ik gejat, maar hij gaf niet aan wat de code is, nu sta ik dus voor zo'n cijferslot en weet niet wat ik in moet typen.
Heb ook geen zin om te gaan "Bruteforcen" want het is een 4 cijferige code met de cijfers 0 t/m 9 dus dat duurt uren.

Een walkthrough kan ik nergens vinden op internet.:(

Laat maar zitten, ben er al uit, je kon met alle 3 de poppetjes de key jatten, maar slechts bij 1 poppetje kwam het nummer ook zichtbaar dus heb de game al bijna uitgespeeld.
Een aanrader trouwens voor mensen die graag actie-adventures spelen, beetje strategie ook.

Black Tiger;173645 zei:
Een aanrader trouwens voor mensen die graag actie-adventures spelen, beetje strategie ook.

Deze ga ik eens onthouden BT, zijn ook wel een beetje mijn stijl van spellen, en ik moet toch met mijn knie omhoog...

freggel1 wat hebbie nou weer, weer gips?

Multispeed

Nee nog niet, maar lopen gaat niet of nauwelijks meer, krom al helemaal niet, en dan naar rechtstand is nog moeilijker...

Vrijdag naar de dokter.

Dus wellicht tijd zat voor spellen als bovengenoemde.

Als je met je knie omhoog onder het bureau van je pc kunt, dan moet het mogelijk zijn.
Maar ik hoor het alweer, niet zo best, beterschap alvast!

Heel veel sterkte jongen.

;)
Nr.10

Beterschap Freggel
Laat je verwennen door het vrouwtje.

Gr. Nollie

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan