gBox 2.1B patc

T

tekro

hoi allemaal,

ik heb laats gelezen dat er een patch is voor de gbox 2.1B, normaal zou die 1024 kaarten kunnen ontvangen maar met die patch erop 2048 klopt dat? en is dat wel stabiel? want ik krijg nu 1020 kaarten binnen en ik wil die patch gebruiken maar weet niet of het stabiel is... heeft iemand er al ervaring mee?

Als je die gaat gebruiken gaan er veel mensen je uit hun netwerkt gooien!!

Die patch zorgt voor freezes op het netwerk.

Maar waarom wil je meer dan 1200 kaarten, das helemaal nergens voor nodig!!

Reken nou maar eens uit hoeveel providers je kan ontvangen pak um beet 80 ( en das al heel veel ) als je nu eens 5 kaarten per provider neemt dan zou je op 400 komen.

Kijk eerst maar eens naar je I en X instellingen ( zal wel op 5 en 10 staan denk ik) maak daar eerst maar eens 3 en 5 van.

Klopt en zorg dat je geen kaarten krijgt die verder zitten dan - pak en beet - 3 a 4 hops weg. Heb je al eens onderzocht hoeveel kaarten van die 1200 hetzelfde zijn... 1200 is wel belachelijk veel.

Overigens die patch schijnt er idd te zijn, maar die is niet van t*g*n*, die heeft iemand anders gemaakt. Wij hebben die patch echter niet.

hmm ikgrbuik die patch niet maar ik wou weten of het wel verstandig was om het te gebruiken... ik heb mij I op 3 staan en X 10... ik denk dat ik hem niet ga gebruiken ik heb de patch al gevonden... ik heb nu geen freezes....
bedankt voor jullie reacties....

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan