geen 404 melding, maar hij loopt door...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Sinds een weekje of wat heb ik last van weer zo'n vervelende "Searchassistant" althans dat denk ik...

Ik heb er al diverse programma's op los gelaten omdat ik denk dat het weer maar eens spyware is, maar vooralsnog is het er nog niet af...

Telkens als ik op een doodlopende link klik kom ik op een site uit die zich "Dr.webservicehost" noemt, knap vervelend weer, want er zijn ook momenten bij dat alles direct vastloopt...

Is er iemand hier die hier enige ervaring mee heeft?

Want met spybot, adaware, en tweaknow krijg ik het er niet af.

Een gevalletje Hijackthis wellicht?

Of heeft er iemand een andere tip? (graag)

Ja Hijackthis zou dit meschien op kunnen lossen ook een goede spyware zoeker is Hitmanpro kan je vinden op http://www.hitmanpro.nl

dit is een progje welke de meeste spyware programma's aan elkaar bind probeer het eens het werkt vrij simpel.

Heb je in een verboden zone gezeten, of op een verkeerde golf gesurft (ha)?
Grtz.

microsoft antispyware is ook wel goed daar heb ik betere ervaring mee dan hitmanpro

Alvast bedankt voor de antwoorden, het zal er wel weer uit te krijgen zijn. ;)

En tja @Kilroy, ik kom wel eens op plaatsen waar je beter niet kan zijn, en downloaden van "exebestanden " dat gebeurt hier ook wel eens, want ik zeg wel eens: Ergens zit het!!! ;)

Na nogmaals grondig scannen en daarna verwijderen is het probleem weer opgelost, ik zie nu weer de ouwe trouwe 404 meldingen e.d. :biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan