geen beeld free x tv hotbird ?!?

M

mrf69

Haai, niet dat ik er naar kijk hoor hihihi, maar ik heb sinds een paar dagen geen beeld meer op free x tv op de hotbird, terwijl astra nog wel het bekende beeld geeft. Ik heb de zender opnieuw laten vinden maar nix noppes nada... terwijl ze zelf steeds melden tune in on 12207 H, ook de oude freq werkt niet meer....ook geen geluid, dus hij ziet de zender niet meer
De homepage meldt niets...maar ja, die loopt ook al een week achter met de programma gids dus dat zegt niets.
Iemand de nieuwe freq ?!?

Thx

Kijk maar eens op freq.: 11137 hor. 27500 3/4

nou ik heb op op 12207 op hotbird gewoon beeld hoor en op oud
transpomder ook nog wel vreemd dat ze die niet uitzetten nog maar dat deden ze op astra ook pas weken later ik denk dat je cam kapot is dat zou volgens mij het enigste kunnen wezen en anders staat je schotel niet goed je moet op beide transponders gewoon beeld hebben

Op 11137 H vindt ie wel wat, maar geen free x tv, en volgens mij kan de cam niet stuk zijn, anders zou ik toch ook geen beeld hebben op de astra ?!?
Wel raar dat jij gewoon beeld hebt op 12207

ja sorry kan er ook niks aan doen maar het is toch echt zo geen probleem hoor daar krijg je wel vtv 4 op hotbird of ook niet

Voor de duidelijkheid,, dit staat op hun website:

IMPORTANT NOTICE HOT BIRD 13? viewers (03/21/2004):

Free-X TV is now available exclusively on Hot Bird 3 (Txp. 75 - Horizontal Pol. - Freq: 12207 - SYmbol Rate: 27500 - FEC: 3/4). Please rescan or enter these settings manually.

http://www.free-xtv.com/news.php?bg=5&langue=en

ja en zoals gezegt schreven ze dat zelfs op het oude kanaal waar ze zaten/zitten dat ze op 12207 zitten waarschijnlijkis toch jou signaal te zwak of ze waren net wat zwakker als anders heb ik ook gehad op 12207 dat ze niet te vinden waren op 12207 maar nu alles perfect

kan je die nu ook op mm met 1.20 ontvangen want ik zag dat daar dreamcrypt in zou zitten

Heb de nieuwe firmware er op gezet...en ben weer wezen zoeken, tot mijn grote verbazing hoorde ik bij het intoetsen van 12207 H het bekende ah oeh geluid...maar toen hij het had geinstalleerd had ik weer geen beeld. Wat blijkt !!! de Humax heeft er een heel andere freq van gemaakt, geeeeen idee waarom ie dat doet....als ik op de ? druk zegt ie 12802 H, en ja, daar valt nu eenmaal niets te zien....ga dus gewoon de settingslijst er weer inzetten

Thx 4 the info u All

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan