Geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

spursjakri

Hoi, ben leek in schotel en heb net ingelogd, mijn belangrijkste zenders zijn verdwenen en ben op zoek hoe ik dit simpel oplos voor mijn zoon, hij is 11 jaar en wil graag terug sport 1 zien( hij kijkt dolgraag buitenlands voetbal), nu moet ik hem teleurstellen dat ik begin van het nieuwe seizoen niet zal halen, daarom kijk ik uit naar forums die me hierin kunnen helpen. gr

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 16:04 uur ----------

vergeten melden

SAB ultimate HD super plus ontvanger

gr

Eerst welkom op het board.

Dit topic gaat er over dat eurocardsharing uit de lucht is.

Heeft je vraag daar iets mee te maken?

Sport1 bestaat niet meer je hebt nu Sport1 Tennis en Sport1 Golf.

En die zitten op 12129 V 27500 in DVB-S2 QPSK op de Astra3 satelliet op 23.5 oost.

Hebben we over dezelfde zenders of bedoel je de Duitse Sport 1?

Alvast bedankt voor snelle reactie

ja het nederlandse canal digitaal is verandert en ik dacht dat het nu Sport 1 live HD is en ik weet ook dat tennis en golf ook een kanaal hebben dat klopt,

ik ben wel een leek en is wat wennen aan alle nieuwe begrippen ,

ik kon altijd via kennissen rekenen op digitaal tv kijken maar die zijn weg gevallen spijtig genoeg ( ze zijn onbereikbaar)

het nederlandse pakket is veel beter dan het belgische TVV of prime bij telenet( telenet volgens een bron ook gratis te bekijken via servers)

mvg vanuit belgie

Hoi spursjakri, welkom op het Satellite FUN Board !

Je bent vergeten ons reglement (klik!) te lezen, of je begrijpt die niet (met name regeltje 6).

Zoals je ziet heb ik je vraag en de reacties daarop uit het originele onderwerp gewipt en er een eigen, nieuw onderwerp van gemaakt.

Dit omdat je je vraag stelt direct nadat een beheerder aan iemand anders vertelde dat als je zo'n vraag hebt, je daarvoor een nieuw onderwerp moet starten.

Verdwenen zenders komt doordat de Nederlandse provider al het hele jaar aan het rommelen is met de pakketten, en ze zijn nog lang niet uitgerommeld.

Zenders worden verplaatst of verdwijnen, en pakketten worden aangepast.

Verbaas je er dus niet over dat dat nog wel een tijdje doorgaat.

Wij mogen, willen, kunnen, en zullen je niet helpen met externe sharing.

Hoi AART 44

heb dingen over mijn ontvanger opgezocht, hij zou dus NEW CAM D en CCcam waardig zijn? wat het ook als voordeel heeft daar moet ik nog wijzer uit worden

alvast bedankt voor je tijd die je erin steekt

gr

Wij mogen, willen, kunnen, en zullen je niet helpen met externe sharing. :grrr:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan