Hmm ik heb het zo eens aangekeken,maar moet zeggen dat elk onderwerp verwoord tot off topic,en ook ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het geen sat hobby board meer is.Er mag totaal niet meer over de hobby gesproken worden alles wordt gecensureerd,bij s4a mag nog meer.Nee dit is toch echt niet de goeie weg duck,zo kan het board in mijn ogen net zo goed stoppen,het lijkt wel van anal + en upc.Ben effe weg geweest wegens verhuizing,maar dat het zo erg zou zijn,dat had ik toch niet gedacht.Kijk het nog effe aan,maar als dit toch niet verandert,ga ik maar eens uitkijken naar een board waar het nog wel leuk is en waar er nog wel wat over de sathobby gezegd mag worden,want zo is het echt belachelijk,er is zo aan geen enkel onderwerp meer een touw aan vast te knopen,of het is ge edit of er zijn gewoon hele stukken tussenuit.Zo `n beetje alles is nu off topic.Ziet er toch naar uit dat de providers toch aardig gewonnen hebben,en het ze aardig lukt om ook de sathobby te beeindigen.Slechte zaak!!!!