geen beeld op polsat met hangslot

Volgens mij vraag ik niets wat niet mag. Ik constateer alleen iets. Heb ik het fout dan hoor ik het graag. Anders blijf ik maar ronddolen in de duisternis!
Gelukkig constateer ik ook dat het op polsat ineens niet zo duister meer is....

Thanks!

Ja en had antwoord toch al gegeven,, gooi er nieuwe keys in en klaar.

ik kan nu even niet niet kijken naar polsat, omdat ik een paar
films aan het opnemen ben, maar met season heb ik altijd
al beeld gehad op polsat en de seasoninterface kost maar
de helft van een titaniumkaart
oskar

ik heb nieuwe key''s erin gister en vandaag gewijzigd
maar geen beeld op polsat met philips emu en pioneer emu

nieuwe key was niet goed C word makkelijk E met mijn handschrift

Wat heb ik daar mee te maken?

Grtz Hangslot

hallo

misschien heb ik het mis, maar komt polsat niet in CK 2 codering? met welke hex/kaart is het dan mogelijk om het open te krijgen?...

alvast bedankt

Nee hoor het zit in Nagra.

Met een goed werkende nagra kaart moet je kunnen kijken...

Zoek eens bij google naar "Polsat"

Gr Fred.

Of een Dbox2 kopen... met de juiste sleutel in het slot.

Originally posted by crazymotha
Of een Dbox2 kopen... met de juiste sleutel in het slot.

Is dit niet illigaal????

crazymotha ( duck jammer?) hehehehe

Gr Fred.

Sleutels illegaal ben je mal heb een hele bos?..
Maar eentje past echt de rest gebruik ik voor de andere deuren.
Nee deuren die met Smartcards open gaan dat is het echt! ben je gelijk van al dat gerammel af :)

Of heb jij geen slot op je kippenhok Fred:)

Originally posted by crazymotha
Of heb jij geen slot op je kippenhok Fred:)

Nee ik heb een Dreambox....

Bij mij rammelt er niks meer, ook geen gezeul meer met die plastieke vierkantjes...hehehe

Bij mij gaat alles via een utp kabeltje.

Gr Fred.

UTP hebben ze dat daar in Walibi? :)

Hmm ik heb het zo eens aangekeken,maar moet zeggen dat elk onderwerp verwoord tot off topic,en ook ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het geen sat hobby board meer is.Er mag totaal niet meer over de hobby gesproken worden alles wordt gecensureerd,bij s4a mag nog meer.Nee dit is toch echt niet de goeie weg duck,zo kan het board in mijn ogen net zo goed stoppen,het lijkt wel van anal + en upc.Ben effe weg geweest wegens verhuizing,maar dat het zo erg zou zijn,dat had ik toch niet gedacht.Kijk het nog effe aan,maar als dit toch niet verandert,ga ik maar eens uitkijken naar een board waar het nog wel leuk is en waar er nog wel wat over de sathobby gezegd mag worden,want zo is het echt belachelijk,er is zo aan geen enkel onderwerp meer een touw aan vast te knopen,of het is ge edit of er zijn gewoon hele stukken tussenuit.Zo `n beetje alles is nu off topic.Ziet er toch naar uit dat de providers toch aardig gewonnen hebben,en het ze aardig lukt om ook de sathobby te beeindigen.Slechte zaak!!!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan