Geen contact

G

Gerrit1967

Als ik de FW 2.55.04 in mijn ontvanger(Xtreme 4040 PVR) wil zetten via de xtreme loader 2.10 wil het maar niet lukken.
Ik zet de xtreme in het menu in engels en schakel hem daarna uit.Ik open de loader en zoek vai de file naar de FW 2.55.04.Als ik deze geopend heb schakel ik de ontvanger aan waarna die even iets laat zien en waana ik de melding krijg COM 1 off ("ent"on)
Als ik op enter druk gebeurt er niets.
Mijn vraag is wat doe ik fout en wie kan mij helpen om het wel goed te doen.

Ik doe dit alles omdat het beeld van de xtreme blokkerig is en vastloopt en omdat er een aantal kanalen bij zijn waar geen geluid te horen is.

Met vriendelijke groet Gert-Jan

Om de nieuwste software erin te zetten heb je eerst een oude firmware nodig + een oude loader.Die zet je er eerst in.
Daarna kun je de nieuwste firmware erin zetten

In ieder geval bedankt voor je reactie.Heb gedaan zoals je heb gezegd eerst een oude FW erin met een oude loader kup 212 en daarna de nieuwe FW 2.55.04 erin met de loader 2.10 maar helaas nog geen resultaat.Misschien dioe ik wel iets niet goed, ik gebruik de handleiding van de FW van 2.55.00.
Ook is het mij opgevallen bij de Xtreme 4040 dat als ik de Dolby digitel heb ingeschakeld er een aantal zenders zijn zonder geluid terwijl ik de DB uitschakel dti probleem niet heb.
Rara wie weet de oplossingen hiervoor.

Met vriendelijke groet Gert-Jan

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan