geen dreamload meer

S

s4f

ging mijn mm 1.01 omprogrameren van penta 1.11 naar penta 1.11 conax dit ging dus fout

hij doet nu niks meer hij blijft initialiseren. ontvanger is topfield 4000.

alles geprobeerd cam meerdere malen in /uit maar groene lampje wil niet meer gaan branden.

is dit te verhelpen zonder cas interfase?
zoja hoe

bij voorbaat dank

Ik lees dat je een topfield 4000 hebt. Helaas kan ik die ontvanger niet. Heb zelf een samsung en daar kan je in het menu de cam weer in dreamload zetten. Misschien helpt dat. Of anders een paar keer de cam er in en er uit halen. Er zijn ook ontvangers waarvan de ontvanger beslist aan moet staan. Ik ga er van uit dat de kabels goed zijn en de programmer voor de MagicModule

Hopelijk kan je hier wat mee.

Ontvanger aanzetten en dan zeer snel de module er een keer of 10 uit en in doen.
Heeft dit geen enkele zin denk ik niet dat het je lukt zonder Cas interface.

zal het eens proberen dat 10 keer vlug aan en uit zetten.

maar er doet zich nu ook nog iets anders raar voor.
het volgende om toch iets te kunnen zien dacht ik laat ik mijn aston cam er weer eens in doen. maar deze blijft hij nu ook initialeseren. al alle twee de ci sloten geprobeerd, aan/ uit in uit maar niets lijkt te werken. heeft iemand dit al eens meegemaakt en zoja graag suggesties om het te herstellen.

kan het progen van mijn mm mijn ontvanger zijn ci poorten gesloopt hebben?

alle suggesties welkom

ik zie hier twee modellen van topfild 4000pvr ci en de pvr-coci
ik weet niet welke jij hebt en jij zegt dat je het zelf de problem hebt ok met aston module gaa eerste alles volg probeer alle bij de modules in een andere receiver en kijk eens of deze het doen
ik heb hier voor jow de topfild site met firmwair

http://www.topfield.tv/firmware.html
ik hoor nog van je grtz roufa!

ga vanavond inderdaad er eerst maar weer eens nieuwe firmware inzetten hopen dat dat helpt. en dan inderdaad maar eens bij iemand anders proberen of ze daar werken

meer suggesties welkom

heb even de orginele fabrieks instellingen herstelt maar dit veranderd niks. of is dit niet voldoende?
wat ik echt niet snap is dat ook mijn aston cam maar blijft initialiseren

je hebt eerste de tap file of de editor nodig die kun je downloaden in de site om firmwair te laden
nu alles eerste kijk in de stb en firmwair van je receiver wat voor eene
N/1 STB Manager V1.0 06-29-01
N/2 STB Manager V1.02 07-24-01
N/3 STB Manager V1.021 09-17-01
N/4 STB Manager V1.023 , deze versie is voor firmware van Mars de 5de laateste STB manager nodig
en je kunt ok de topfild met de lauder OTA206.TFD avalable voor upgrade in the air
probeer eerste een niewe firmwair in het is een makkie!
grtz roufa!

Beste S4F,

Ik had enkele dagn geleden hetzelfde probleem, Ik heb gewoon opnieuw de module geprogt en geen herhadelijke initialisatie meer.

Veel succes

M.vr.gr

Hugow

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan