Geen Nick/Talpa

M

Mich

Ik ben in het bezit van een Topfield 5000CI en net als andere keren nu op zoek gegaan naar Nick/Talpa na de kanaalsverandering.

Zenders laten zoeken op 12574/22000/H. De zender wordt gevonden maar staat niet in de lijst. Anderen staan wel in de lijst.

Toestel heeft de laatste update van 25 augustus.

Wat gaat hier mis.

Waarschijnlijk staat er al een positie in je lijst met dezelfde gegevens als die van talpa.

Talpa zit namelijk op de plaats waar voorheen yorin zat.

Als je die nog in je lijst hebt staan, moet je die dus eerst verwijderen.

Heb je de oude talpa (of nickelodeon) er ook nog in staan, verwijder die dan ook maar.

Nog een keertje laten zoeken, dan denk ik dat ie wer wel bij komt.

Gelukt. Mijn dank ervoor.

Het zou prettig zijn als de zenders zoiets beter communiceren.

Kan iemand mij zeggen of op 27500/V nog een ander zit/zat dan ARD "das Erste".

Want ook hier wordt 'ie op de Astra gevonden maar hij wil niet in de lijst.

Denk er aan dat ie gecombineerd zit met Nickelodeon, als je die vindt, heb je Talpa dus ook gevonden.:)

Frequencie: 12574 Horizontaa. Symb. rate 22000, FEC 5/6.

Vpid 510, Apid 84, PCR 8190.

Met deze gegevens moet ie toch wel te vinden zijn lijkt me. Maar nogmaals, denk er aan dat als je Nickelodeon gevonden hebt, dan heb je de goede, dat is ook Talpa ('s avonds).

Suc6.

Stom van mij. Even iets te verwarrend met Talpa in het topic. Deze heb ik opgelost met jullie hulp maar schijnbaar kom ik hetzelfde met de ARD tegen.

Deze staatop 11837/27500/H welke wel onder de Astra wordt gevonden maar net als Talpa indertijd niet in de lijst wil.

Vandaar mijn vraag of ook deze op een "oude" zender staat.

Op één of andere manier blijft 'ie bij mij op Hotbird staan maar wordt dus ook onder de Astra gevonden en die wil dus niet.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan