Geen nieuwe gemini emu 5620s

S

sat4ever

Er word geen gemini emu meer gemaakt voor de 5620s.

Dit vind ik persoonlijk belachelijk,op de site van gemini zijn veel members met een 5620s

Members worden weer in de steek gelaten.

sat4ever,
------------------------------------------------------------------

Hello {username},

it?s time once again.

The Release of Gemini is planed within the next days.
Released will be the Gemini 2.40 for DM7025 and Gemini 3.60 for DM500, DM600, DM7000 and DM7020. As announced, there will be no further Images for the DM56x0.

After that, will have a break during the summer. That should be no problem, because the new Images are running very well during the beta tests.

We wish you a nice summer with many beautiful and sunny days and we hope, that you will find the time to have a look at our board although.

Your IhaD / Gemini Team
http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2

Uit het door jou aangehaalde bericht staat: "As announced". Dat betekent dat ze het al eerder hebben aangekondigd. Ze zullen toch best wel een reden hebben opgegeven toen ze dat aankondigden...

We hebben e.e.a. eens nagekeken. Er wordt wel vermeld waarom er gestopt wordt met het maken van images voor de 5620. Er wordt gesteld dat Gemini een prive projekt is. Daarnaast wordt er vermeld dat door de komst van de DM600 ze geen tijd meer hebben voor de 5620. Of je het nu leuk vindt of niet.

Tip: Stap over op een andere image. (maar dat had je zelf ook al bedacht toch...}

Tjo, ist eben ein privates Projekt und durch die neue DM600 ist eben ein Image wegen des Arbeitsaufwandes eine Box weggefallen. Ob es Dir gefällt oder nicht

Wij zijn uiterst tevreden over PLi image op onze 7000 en kunnen zelfs in het nederlands met het "ontwikkelteam" :)D) converseren.

Geweldig eendenteam.

Wat een onzin,dat ze er geen tijd meer voor hebben.

Ze laten alle members stikken die een 5620 hebben.

sat4ever.

Blijft een hobby sat4ever!!

Anders dan Rudream die je laten betalen voor een image.
Beter zo dan laten betalen.

Ik zal hier maar niet zeggen wat ik ervan vind.

Stelletje ******

sat4ever.

Leg de 5620 maar naast de stapel ander receivers en torenhoge modules

Nou als ik eerlijk moet zijn..... het valt te verwachten dat de DM7000 op zijn tijd ook wel uit de collectie van Gemini zal gaan.

De 5620 is al een ouder model, en net als de DM500 en 5620 en 7000 worden deze niet meer gemaakt.
Vermoedelijk hebben ze het idee dat er toch weiniger 5620 bezitters zijn dan 500 en 7000 bezitters dat ze specifiek die 5620 verwisselt hebben voor de DM600.

Maar zo'n image maken is toch een hoop werk en ook heeft elke ontvanger weer zijn eigen specificaties waar je rekening mee moet houden, dat kost tijd.
Nu is de 600 erbij gekomen en de 7025 al eerder, en straks de 8000.
Ik kan me voorstellen dat ze niet alles kunnen blijven bijhouden.

Daarnaast is het inderdaad dat ze hun vrije tijd er aan opofferen en nooit de garantie is gegeven dat ze tot in den treure elke ontvanger zouden blijven supporten.

Dus om ze uit te schelden vindt ik dan persoonlijk niet echt terecht gezien de jarenlange *gratis* levering van een goed produkt.

Natuurlijk is het erg jammer dat ze stoppen met de 5620 maar echt in de steek gelaten worden de 5620 bezitters niet aangezien het netjes al aangekondigt is geweest, dus men wist het van tevoren, en er zijn nog zat andere images voor de 5620.

Doch zoals gezegd ben ik bang dat er straks nog meer firmware makers zullen stoppen met de 5620 ontwikkeling en er zal ook de 500 en de 7000 t.z.t. zich bij aansluiten, het is niet anders.

Maar dat het bijzonder jammers ben ik meteen met je eens.

Doch "in de steek laten" is een heel andere term. Dat is wat Rudream en Hydra deed door in 1 klap gewoon maar met alles te stoppen.

Black Tiger;178618 zei:
Natuurlijk is het erg jammer dat ze stoppen met de 5620 maar echt in de steek gelaten worden de 5620 bezitters niet aangezien het netjes al aangekondigt is geweest, dus men wist het van tevoren, en er zijn nog zat andere images voor de 5620.

.

En wat hebben de members eraan dat het is aangekondigt,niets.

Het lijkt mij moeilijker om voor de 600 een image te maken dan voor de 5620.

sat4ever.

Daarom juist sat4ever die tijd die je erin moet steken is gewoonweg niet normaal meer ( als hobby dan he)

De 7000 zal inderdaad ook verdwijnen in de ondersteuning ( persoonlijk denk ik na de introductie van de 8000).

De heren van het Gemini team loggen natuurlijk wel het netwerkverkeer, daardoor kunnen ze zien hoevaak nou een 5620 plugins e.d. ophaalt van de server.

Ik zeg er verder niets van en stel me zeker niet zo strak op als jij sat4ever tot nu toe mogen we blij zijn met een team als Gemini ( let op meer teams zullen volgen in deze aktie).

Guardian;178643 zei:
we blij zijn met een team als Gemini ).

Begrijp me niet verkeert, ik ben ook blij,maar vind het wel jammer.

Je moet het ook van de andere kant bekijken.

Groetjes sat4ever

Zo is het, sat4ever. Zeker als je begrepen hebt wat nu de verschillen (tussen de verschillende modellen) zijn om een image te maken, dan mag je het terecht onbegrijpelijk vinden dat mensen nu in de steek worden gelaten.

@sat4ever

In dit soort situaties moet je vaak gewoon kalm blijven, want vaak staat er wel een ander iemand op, om dergelijke taken over te nemen.

Kijk eens naar de humax5400, en de samsung, deze hebben ook nog steeds support en zijn ook al zo oud als de vijver van het eendenteam...:biggrin:

Je moet dus niet raar opkijken, dat je straks elders een bewerkte gemini image kan downloaden voor de 5620...

Anders kan je altijd nog overstappen op PLI, waar ik trouwens ook zeer tevreden over ben, helemaal in combinatie met de CCcam...:biggrin:

GR Fred.

twilight;178659 zei:
Kijk eens naar de humax5400, en de samsung, deze hebben ook nog steeds support en zijn ook al zo oud als de vijver van het eendenteam...:biggrin:

Bedankt Twilight.

In de vijver van eendenteam,komt steeds vers water :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Zeker nu het zo warm is.

Groetjes sat4ever.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan