geen signaal

M

musli

het is nu 19 .16 uur in mokum en ik heb al een half uur geen signaal
@##$@$%$% onweer

Hier even geen beeld maar schotel is beter dan de kabel die ligt er uit ..

Weet iemand trouwens hoe ze dat bij de kabel flikken;die hebben ook gewoon geen signaal .hebben die een relais station of zo dat ze kunnen schakelen

heb hier in Mijdrecht nog steeds geen signaal

florisz

----------------------
80cm, philips dst8516/03 en nokia 9300

en de rest in het land
je weet wel een vergelijkend signaal onderzoek, weet je tenminste in welke stad je geen decoder hoeft te kopen
lol

Hier op de Veluwe viel de kabel ongeveer 10 min uit, de schotel bleef het doen, maar gaf wel wat storing.

"Noodweer" viel best mee.

Hier in Groningen met de Dreambox en een 1.2M schotel even wat freezes gehad 2 3 sec. verder no problems.
Avensis

Ik heb dus een ander probleem
alle nederlandse zenders liggen eruit incluis bvn maar esp dutch
en nog wat van dit zoort kanalen op astra doen het nog wel
Is of Komt dit door
schotel van de afstelling af
lmb naar de kloten (zou zonde zijn is een invacom 0,3db)
of de frec zijn uit mijn decoder verdwenen
En dit gelul is gekomen naar de bui van gisteren
Heeft er iemand een idee

Controleren of de freqs er nog inzitten en een nieuwe scan doen, kan je natuurlijk makkelijk zelf proberen.

Maar ik heb idd ook het vermoeden dat de kans groter is dat je lnb naar de knoppen is.

Maar even een ander punt: voor Astra heb je helemaal niet zo'n dure lnb nodig. Dus kan je morgen net zo goed een merkloos lnb-tje van de discounter halen.

Duur probleem, maar goedkope oplossing. (Als het je lnb is, natuurlijk.)

Hier was het gisteravond ook bar en boos ben vanmorgen eerst maar is de schade gaan bekijken .

Eerst maar is de takken verwijderd uit de schotel dat gaf al wat meer zicht 2 van de 4lnb's aan puin toevallig net de de 2 buitenste Alps de invacoms hebben het zowaar overleefd zo te zien .

Verder ziet het er allemaal goed uit.

Bij de buren paar huizen verder is de schotel kapot door de boom die er op ging liggen.

dus op de nederlandse kanalen geen signaal meer op zommige astra kanalen dus wel ,ik kan dus ook geen scan meer doen

Vreemd je lnb doet het wel of doet het niet is bijna geen tussen oplossing voor mogelijk heb je de grijze of de witte ivacom??? en waarom kan je geen scan doen???

Als op c+nl gaat staan 12515 dan moet je signaal hebben ik denk dat je schotel een opduvel heeft gehad..

Niet te geloven, hij doet het weer.
Mischien wel een vogelpoepje of een ????
Morgen toch maar even het dak op

esp dutch zit volgens mij op de hotbird hoor

ik heb net zoiets, op de duitse zenders ong. 80% kwaliteit,
en op de nederlandsen iets van 15%

mijn ontvanger is een kaon 570H

ik heb al meerdere opstellingen geprobeerd met meerder lnb's,
maar het blijft het zelfde

Is dit een software probleem misschien?? deze is nog origineel!!
dus geen emu versie!!!

Staat toch je opstelling niet optimaal hoor staat de boel wel waterpas???????

Oke dan ,waarschijnlijk de oplossing van dit raadsel
Wie komt met een goed tegen argument
Waarschijnlijk door de electrische lading van de onweersbui bleef de poloriser hangen,en daarom ontving hij zommige kanalen wel en zommige niet.
Met zou dit kunnen verhelpen door de stroom van het aparaat te halen ,minimaal voor een half uur omdat er ook nog wat restspanning in de kabel zit
Zoals hij het nu weer doet is het weer als vanouds

restspanning in de kabel???

Hoeveel KV heeft je polarizer nodig dan???...hehehe

GR Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan