Geen update Canaldigitaal

D

dash8

Voor het eerst sinds een jaar heb ik geen update gekregen van Canaldigitaal op mijn smartcard, nog meer mensen last?? Ik heb wel via de site een heractivering aangevraagd, nu maar afwachten !

Groetjes,

Dash8

Hier het zelfde, 2 tuners 2 kaarten, kaarten stond op 30-06-2007.
Na heractivatie probleem opgelost.

Ha Hugo,

Ik heb ook een heractivatiecode aangevraagd via internet, nog steeds geen update, zeker druk nu heel veel mensen geen update hebben gehad..........

groetjes,

Dash8

Hier het zelfde, ook geen update.
Mijn kaart staat nog steeds op eind datum 30-06-07.
Ook even mijn broer gebeld heeft het zelfde probleem.
Maar hopen dat er op zondag toch nog personeel is om deze problemen op te lossen want de update's schijnen ook niet door te komen.

Als je kaart nu uitstaat, heb je begin juni de update al gemist.
Voor zover ik meen te weten, worden normale updates niet op zondag (of in het weekend) verzonden.
Ik vermoed dat dat bewust gedaan word vanwege het niet bereikbaar zijn van de CDS helpdesk (of hoe het daar ook heet).
Dat betekent dus dat dan de update voor Augustus (!) morgen of overmorgen zou moeten komen.

Ik heb wel meer mensen op diverse plaatsen zien berichten dat de updates niet goed gaan op t moment.

dash8;179477 zei:
Voor het eerst sinds een jaar heb ik geen update gekregen van Canaldigitaal op mijn smartcard, nog meer mensen last?? Ik heb wel via de site een heractivering aangevraagd, nu maar afwachten !

Groetjes,

Dash8

hallo ook ik heb geen update gehad en met mij alle buren
ik heb op nieuw geactiveerd even afwachten maar
groetjes herma

Op Satellite Fun was ook iemand met hetzelfde probleem, heractivatie via de site lukte ook niet.
Toen heeft hij het eens geprobeerd met die SMS mogelijkheid om te heractiveren en lukte het wel.

Maar er blijken dus meer mensen last van te hebben, bij mij was de update overigens ook wat aan de late kant, alhoewel dit toch nog rond 6 juni was dus toch nog redelijk aan de vroege kant.

Ons (seca) kaartje in de dreambox is zojuist via RTL4 geupate naar 31-08-2007

Op het ogenblik zijn de eerste tien zenders van het CDS pakket FTA.
Heeft vast te maken met de moeizame updates.

@Aart1944: dat klopt.
zie ook hier
overigens zijn onze kaartjes keurig geupdate

Ik heb vandaag met iemand bij de CDS "helpdesk" gesproken.
Daar wist men mij te bevestigen dat er "iets" fout gegaan is en dat inmiddels alle kaartjes een nieuwe update gestuurd is.
In principe is dit (volgens mij) niet mogelijk, en zou het dan dus gaan om een heractivatie (das dus echt wat anders) aan hun hele klantenbestand.

Met cc cam keurig binnen vanmorgen !

Hier ook binnen 10 minuten een update gehad naar 31-08 met CCCam :)

Het mag eigenlijk niet maar goed even de canaldigitaal dealer nieuws brief van vandaag met daarin de update problemen.

PROBLEEM UPDATE SMARTCARD

De update van de CanalDigitaal-smartcards voor de nieuwe codering die is ingegaan op 1 juli jongstleden is niet geheel correct verlopen.

Een aantal smartcards heeft de update niet goed verwerkt, wat beelduitval tot gevolg had op alle door CanalDigitaal doorgegeven kanalen. Vannacht is de update van de smartcards opnieuw verstuurd. Het is op dit moment nog onduidelijk of deze hernieuwde update het gewenste resultaat heeft opgeleverd.

Adviseer uw klanten om gebruik te maken van het heractiveren van de smartcard via SMS of via de website van CanalDigitaal.

Alle heractivatie-aanvragen worden direct verwerkt en leveren binnen 60 minuten beeld op. Het callcenter van CanalDigitaal is momenteel minder goed bereikbaar, vandaar dat het heractiveren beter via SMS of de website van CanalDigitaal kan plaatsvinden.
Dit voorkomt wachttijden en frustratie voor de klant.

Onze excuses voor het ongemak.

(HER)ACTIVEREN SMARTCARD ONLINE OF SMS

CanalDigitaal biedt twee voordelige manieren om de smartcard te (her)activeren:

Surf direct naar de website van CanalDigitaal om de smartcard online te heractiveren!
Het heractiveren van de smartcard via onze website is geheel gratis.

Zorg er wel voor dat de satellietontvanger van de klant afgestemd staat op een Nederlandse zender, bijvoorbeeld SBS6. Binnen 1 of 2 uur zal de smartcard weer geactiveerd zijn en ontvangt de klant weer alle zenders uit zijn zenderpakket.

Per sms
SMS het smartcardnummer zonder spaties of punten naar 06-44300300 (reguliere sms-tarief) en stem de satellietontvanger af op een Nederlandse zender (zoals SBS6).

Binnen 1 of 2 uur zal de smartcard weer geactiveerd zijn en ontvangt de klant weer alle zenders uit zijn zenderpakket.
Let op: Er wordt verder geen bevestiging per sms naar de klant verstuurd.

hier zojuist ook een dreambox gehad zonder update, maar na 10 minuten wel een update.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan