geheugengebruik 7020

Technodad

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Hoi,

Het valt me op dat als je via bleu panel kijkt naar geheugen info van de 7020, dat deze na een reboot laag is, dwz bv van de 60 mb een 30 mb in gebruik en de rest vrij.

Na poosje gebruiken loopt dit op, nu staat ie bv op ongeveer 57 mb in gebruik !

Dit zal wel kloppen neem ik aan, want het is de image gemini 3.20 icm MGCamd1.16.

Heeft dit geheugengebruik gevolgen, dus wanneer ie niks meer als reserve heeft dat alles langzamer gaat, en zo ja, is dan de enige oplossing dan maar weer een reboot ?

Ben benieuwd naar jullie bevindingen cq antwoorden......

iedere cam update die je doet gaat het geheugen gebruik omhoog,als je de oude verwijderd gaat dit weer naar beneden let wel op wat je weg gooit
gr frans

Hai,

Ik begrijp je even niet, ik draai gewoon mgcam, update dus naar mijn weten niets.
Ik zap, zet de box in standby enz, maar dan doe ik toch geen update s uitvoeren?

Vraag me ook af wat je bedoelt met oppassen wat ik weggooi, want ik zou niet weten wat en waar ik weg zou moeten gooien ?

Wellicht dat je het anders uit kan en wil leggen.......

Alvast bedankt weer

maar je zal je cam of je kanalen lijst toch wel eens ooit vernieuwen of een extra programma douwnloaden bv vlc of iets dergelijk en dat is allemaal geheugen of een auto update soms of (cs???????????)
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan